خرید دستگاه خشک کن با کیفیت

دستگاه خشک کن سه کابین

خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی با کیفیت ومناسب

میوه‌ها دارای خواص فراوانی هستند که متاسفانه نمی‌توان از آنها در تمام فصول استفاده کرد؛ زیرا هر میوه‌ای فصل خاص خودش را دارد.

اکثر مردم از خوردن میوه لذت می برند، بسیاری از مقالات و تحقیقات متخصصین نشان می دهند میوه ها خوراک ضروری برای سلامت انسان می باشند.

اما افرادی که اضافه وزن دارند باید توجه داشته باشند اکثر میوه ها دارای طبیعت فوق العاده سرد می باشند و مصرف بیش از حد آن ها سبب کاهش سرعت متابولیزم بدن می شود، این امر بخصوص برای افرادی که متابولیزم بدنشان کند می باشد از جمله افراد چاق مضر است.

در خیلی از کشورها میوه ها با روش های رویش سریع مثل استفاده از هورمون ها پرورش می یابند که موجب کاهش مواد معدنی و ویتامین های موجود در میوه ها می شود.

خواص خوردن میوه بر سلامتی بدن انسان:

بیشتر مردم می دانند که مصرف میوه ها و سبزیجات برای سلامت بدن انسان مفید است، اما شاید افراد زیادی از تفاوت های موجود بین آنها آگاهی نداشته باشند. از نظر ساختار، مزه و مواد مغذی تفاوت های بسیاری بین میوه ها و سبزیجات وجود دارند.

میوه ها و سبزیجات از هر دو نقطه نظر گیاه شناسی و آشپزی طبقه بندی می شوند. از نظر گیاه شناسی، میوه ها و سبزیجات با توجه به این که از چه بخشی از گیاه حاصل می شوند، طبقه بندی می شوند.

با توجه به مطالب گفته شده امروزه یکی از صنعت های درآمدزا که به روش های مختلفی در کشور ما رواج پیدا کرده است استفاده از دستگاه های خشک کن میوه و سبزی می باشد.

یک دستگاه خشک کن خوب و مناسب باید توانایی خشک کردن میوه ها را به صورت کاملا یکنواخت داشته باشد و برای این کار باید دستگاه بتواند به خوبی خط جریانی را در داخل دستگاه کنترل نماید.

خریداران می توانند با توجه به نیاز و بودجه ی در نظر گرفته شده بهترین و با کیفیت ترین دستگاه را به صورت آنلاین یا حضوری از شرکت ماشین سازی طیب لی خریداری کنند.

می توانید با استفاده از دستگاه میوه خشک‌کن خانگی ماشین سازی طیب لی  به طور کامل میوه های مختلف  و سبزیجات مختلف را خشک کنید. با این کار از سلامت میو‌ه‌های خشک شده و سبزی های خشک شده نیز مطمئن خواهید بود.

نگهداری میوه خشک

رای نگهداری و بسته‌بندی میوه‌های خشک باید از ظروف و وسایل مناسبی استفاده کنید، تا به صورت طولانی مدت از آن‌ها استفاده کنید.شما می توانید میوه های خشک شده خود را در ظروف پلاستیکی تمیز در دار و یا سلفون های بسته بندی ،قرار داد و درب آن هار ا ببندید.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

اشتغالزاییچگونگی خشک کردن میوهخرید خشک کن سبزی صنعتیخرید خشک کن گازیخرید خشک کن میوه خانگیخرید دستگاه میوه و سبزی خشکخرید دستگاه میوه و سبزی خشک کنمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *