خرید دستگاه خشک کن انواع میوه ها


خرید دستگاه خشک کن انواع میوه ها و صیفی جات و سبزیجات گروه ماشین سازی طیب لی

اگر به دنبال یک روش خوشمزه برای بهبود سلامت عمومی‌تان هستید میوه‌های خشک دارای پروتئین یکی از بهترین گزینه‌ها هستند. بیشتر مردم می‌دانند که میوه‌ها و سبزی‌ها اجزای مهم هر رژیم غذایی سالمی هستند، اما شیرینی میوه‌های خشک باعث شده عده‌ای به آن‌ها بیشتر به چشم آب‌نبات نگاه کنند نه یک میان‌وعده‌ی مغذی.

ظرفیت انواع دستگاه میوه خشک:

انواع دستگاه میوه خشک کن کابینی در ظرفیت های  40, 150, 300 و 450 کیلوگرم در ساعت ساخته می‌شوند.
کمترین ظرفیت دستگاه میوه خشک کن تونلی 900 کیلوگرم در هر پارت است.
توجه کنید که منظور از ظرفیت دستگاه میوه خشک کن، ظرفیت ورودی محصول است و عدد آن نشان دهنده میزان محصول قابل خشک شدن در هر پارت استفاده از دستگاه میوه و سبزی  خشک کن است.

و ابعاد دستگاه میوه خشک کن به ظرفیت آن بستگی دارد.

برای خشک کردن میوه و سبزیجات باید بتوانیم بهترین دستگاه میوه خشک کن را بشناسیم و آن را تهیه کنیم چرا که بدون استفاده و بهره جویی از یک دستگاه میوه خشک کن پیشرفته نخواهیم توانست در این صنعت موفق باشیم  و باید بدانیم که یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی  با کیفیت و پیشرفته دارای چه ویژگی هایی باید باشد.

میوه‌های خشک سرشار از پروتئین به‌جز پروتئین مواد ضروری دیگری مثل ویتامین‌ها، مواد معدنی و … را هم در خود دارند. برخی از محبوب‌ترین و مغذی‌ترین میوه‌های خشک عبارت‌اند از: سیب، زردآلو، گلابی، کشمش، بلوبری، هلو، آلو، سرخالو (لیچی)، انجیر و زغال‌اخته.

شما برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را توسعه بخشید و میوه های خشک تولید نمایید باید بتوانید تمامی آموزش های تولید میوه را گزرانده باشید و یا خود به تجریه بپردازید که شرکت ماشین سازی طیب لی در راستای سهولت کار تولید کنندگان تمامی آموزش ها را توسط  آموزش  به تولید کنندگان ارائه می دهد.

طراحی و ساخت انواع دستگاه های خشک کن:

ساخت این ذستگاه های خشک کن که در ابعاد و ظرفیت های مختلف تولید شده اند از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید هنگام خرید به ساخت و طراحی آن بیشتر توجه کرد. شما برای کسب درآمد از این دستگاه های خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی باید به نکات زیادی توجه کنید از جمله سوخت مصرفی دستگاه ها برای گرمایش که می تواند سوخت گاز، گازوئیل، برق و یا نور خورشید باشد.دستگاه خشک کن میوه و سبزی که برای گاز و گازوئیل طراحی و ساخته شده است کاملا با هم تشابه دارند و تنها تفاوت آنها در نوع مشعل به کار رفته در آنها می باشد در نوع گازی از مشعل مخصوص گاز شهری و یا سیلندری استفاده می شود.

دما و زمان دو فاکتور بسیار مهم در امر خشک کردن میوه ها می باشد چرا که هر دو در امر کیفیت نهایی محصول بسیار تاثیر گزارند .

این دستگاه های خشک کن در دو نوع خانگی و صنعتی ساخته می‌شوند. دستگاه میوه خشک کن صنعتی که در کارگاه‌های غذایی یافت می‌شوند در 3 نوع سوخت برقی، گازی و گازوئیلی موجود هستند. این دستگاه ها بیشتر برای خشک کردن میوه و سبزیجات در ابعاد بزرگ و بالای 45 کیلو کاربرد دارند.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

اشتغال زاییبهترین دستگاه خشک کنتجهیزات خشک کردن میوهچگونگی خشک کردن میوهچوب خشک کنخرید بهترین دستگاه خشک کنخرید دستگاه خشک کن با ضمانتدستگاه سبزی خشک کن و میوه خشک کن ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *