خرید دستگاه خشککن اتومات


خرید دستگاه خشککن میوه و سبزی اتومات ماشین سازی طیب لی

یکی از مهم ترین عوامل سیستم کنترلی دستگاه خشک کن می باشد به نحوی که دستگاه بتواند تمامی فاکتور های مهم برای خشک کردن را از قبیل دما و رطوبت کنترل نمایند

برای کنترل کردن این موارد دستگاه باید دارای سنسور های اندازه گیری مناسب برای ارسال اطلاعات به سیستم کنترلی باشد و برای این که سیستم کنترلی دستگاه بتواند به خوبی تمامی این فاکتور ها را کنترل کند باید سنسور های اندازه گیری در محل مناسبی از دستگاه نصب شوند.

عوامل موثر در ویژگی یک دستگاه خشک کن خوب و مناسب؟؟

یک دستگاه خشک کن باید دارای انواع کنترلر جهت کنترل  زمان و رطوبت باشد این کنترل کننده ها باید بتوانند با دقت بالایی میزان و زمان و رطوبت را اندازه بگیرند تا بتوان بدون نیاز به دخالت دست میوه ها ی خشک شده را تولید کرد از طرفی باید انتقال حرارت نیز به نوعی باشد که میوه ها نه یسورند و نه مرطوب بمانند بلکه تمام میوه ورودی و چیده شده در تمام سطح سینی بصورت یکنواخت و با درجه ی رطوبت مطلوب خشک شود.

شاید چیزی که بیشتر ما نمی‌دانیم این است که تقریبا همه‌ی میوه‌ها را می‌توان خشک کرد و در آینده استفاده کرد. تنها باید بدانید که چطور بهترین میوه‌ها را انتخاب کنید و آن ها را به بهترین نحو ممکن خشک کنید که این  آموزش خشک کردن میوه و سبزی یکی از خدماتی است که گروه ماشین سازی طیب لی در 10 سال خدمات پس از فروش خود و پشتیبانی خود به شما ارائه می دهد.

یک دستگاه خشک کن خوب و مناسب باید توانایی خشک کردن میوه ها را به صورت کاملا یکنواخت داشته باشد و برای این کار باید دستگاه بتواند به خوبی خط جریانی را در داخل دستگاه کنترل نماید.

شرکت ماشین سازی طیب لی، دستگاه های خشک کن میوه و سبزی  را در ظرفیت های مختلف صنعتی ، نیمه صنعتی و خانگی طراحی و تولید کرده است.

خشککن ها…:

دستگاه باید بتواند به خوبی تمامی میوه هایی را که در داخل محفظه ی آن قرار گرفته است را به صورت کاملا یک دست خشک نمایند چرا که در صورتی که دستگاه توانایی این کار را نداشته باشد باید در حین خشک کردن میوه ها آن ها را جا به جا نمود که این به هیچ وجه برای تولید کننده ایده آل نمی باشد.

دستگاه های خشک کن میوه وسبزی ماشین سازی طیب لی در مدل های مختلف کابینی و تونلی طراحی و ساخته می شوند و برای محصولات مختلفی نظیر میوه ها(سیب، آلو، پرتقال، انجیر، انگور، موز، آناناس، توت فرنگی و…)، سبزیجات(گیاهان دارویی، نعناع، آویشن و…)، گوشت، مرغ، ماهی، میگو، جلبک، کرم میلورم، کشک، مواد دارویی، مواد شیمیایی، گچ برگ و … کاربرد دارند.

مزایای استفاده از دستگاه خشک کن:

از مزایای استفاده از دستگاه های خشک کن، سرعت بخشیدن به امر تولید، رعایت شدن اصول بهداشتی، تولید محصولی با کیفیت بالاتر، کاهش دور ریز و غیره می باشد. شرکت آراد ماشین تمامی دستگاه های مورد نیاز در خط تولید خشک کردن میوه و سبزی را طراحی و تولید می کند.

 برای اینکه میوه خشک شما به صورت یکدست و صاف خشک شود باید از دستگاه میوه خشک کن استفاده کنید.

کار با دستگاه خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی:

بعد از خرید دستگاه های خشک کن میوه و سبزی شما باید بتوانید به خوبی با آن ها کار کنید و تمامی ویژگی های آن را بشناسید چرا که بدون آموختن این موارد خرید بهترین دستگاه نیز برای شما مفید نخواهد بود.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

اشتغال زاییتجهیزات خشک کردن میوهخشککن ایرانیدستگاه میوه خشککنسبزی خشککنسبزی خشککن ایرانیمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *