خرید خشک کن 100 کیلویی ماشین سازی طیب لی


چگونه یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی 100 کیلوگرمی تهیه کنیم؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فناوری یکی از پرسودترین راه هایی که می توان با اندک سرمایه به بیشترین سود در کمترین زمان ممکن دست یافت خشک کردن میوه و سبزی با دستگاه های خشک کن میوه و سبزی می باشد.

برخی از مردم در منازل به صورت سنتی به خشک کردن میوه مشغول هستند که در ابعاد مصرف خانگی می تواند جواب گوی منازل باشد اگرچه راه و روشی که هست بسیار متفاوت و متغیر می باشد.

شما می توانید با استفاده از فر یا دستگاه میوه خشک کن یا به صورت سایه خشک ، چیپس های ترد و طلایی رنگ میوه درست کنید. میوه های دارای پوست نازک مانند سیب، آناناس، نارگیل، لیمو و پرتقال مناسب برای چیپس شدن هستند. برای یک دست شدن ورقه میوه ها از ماندولین استفاده کنید، برای جلوگیری از تغییر رنگ میوه ها بر روی آنها آب لیمو بزنید.

فرآیند خشک کردن میوه در اصل، روشی مناسب برای محافظت از طعم میوه است. گاهی اوقات میوه خشک شده نسبت به نوع تازه آن به دلیل طعم بهتر، برتری دارد. برخی میوه ها در برخی از فصول سال فراوان تر از دیگر میوه ها هستند . در صورت تمایل به استفاده از میوه ها در فصول مختلف سال لازم است میوه ها را خشک کرده و از آن استفاده می گردد.

ویژگی گروه ماشین سازی طیب لی:

گروه ماشین سازی طیب لی سال هاست در این زمینه فعالیت داشته  و بسیار مهندسین با تجربه و مشاورین ذبده ای را برای این امر و انتخاب دستگاه های خشک کن میوه و سبزی انتخاب نموده است.

دستگاه های خشک کن میوه و سبزی که شما می بایست انتخاب کنید چه در حجم خانگی و چه در حجم صنعتی و در حجم نیمه صنعتی ،باید دارای کنترلر تایمر و دما باشد.

البته میوه و ها و دستگاه های خشک کن از نظر هم تایم خشک کردن و خشک شدن و درجه ی  دمای خشک شدن بسیار با یکدیگر متغیر می باشد.

استفاده از دستگاه میوه  و سبزی خشک کن، سبب می شود آب میوه به صورت خیلی آرام ، آهسته و با حرارت خیلی کم تبخیر شود.اکثر این دستگاه های میوه خشک کن و سبزی خشک کن  خانگی در کف خود المنت برقی مشبک دارند که روی آن ها هواکش قرار دارد.

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

 

آموزش ها

خرید خشک کن میوه و سبزیخشک کردن میوهخشک کن سبزی و میوه خوبشغلمیوه خشک کن تک کابینمیوه خشک کن گازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *