خرید خشک کن دست دوم


خرید دستگاه میوه و سبزی خشک کن ماشین سازی طیب لی  دست دوم با ضمانت

در عصر امروز برای شروع هر کسب و کاری و ایجاد کارآفرینی به حداقل سرمایه شما نیاز خواهید داشت که بتوانید وسایل و دستگاه هایی که نیاز دارید را خریداری نمایید. اما با توجه به گران بودن دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی همواره در این زمان شاید امکان خرید دستگاه برای شما فراهم نباشد و شما مجبور به این هستید که نتوانید کار خود را شروع کنید.

میوه خشک چیست؟

استفاده از میوه های خشک شده برای بسیاری از افراد جامعه مناسب است و آنان می توانند با استفاده از میوه های خشک شده به راحتی این محصولات را استفاده نمایند

استفاده از میوه های خشک شده برای کودکان بسیار مفید است و آنان می توانند به راحتی برای تامین انرژی مورد نیاز بدن خود و همین طور تامین املاح و معدنی از قبیل کلسیم ، منیزیم ، روی ، آهن ، آلومینیوم و بسیاری از املاح ضروری برای سلامتی بدن خود را تامین نمایند

قیمت دستگاه دست دوم ماشین سازی طیب لی:

قیمت دستگاه دست دوم میوه خشک کن ماشین سازی طیب لی برای راه اندازی کارگاه و یا کارآفرینی بسیار مناسب است و به صورت حضوری به فروش می رسد.
قیمت دستگاه دست دوم میوه خشک کن به صورت تک کابین و دو کابین و سه کابین توسط کارشناسان شرکت ماشین سازی طیب لی اعلام می گردد. این دستگاه ها به شرط سلامت و با فاکتور شرکت به مشتری عرضه می گردد و نصب و راه اندازی دستگاه نیز به عهده کارشناسان شرکت می باشد.

هدف خشک کردن محصولات ایجاد ماندگاری هر چه بیشتر محصولات است که با استفاده از انواع دستگاه های خشک کن این امر حاصل می شود.
در حال حاضر بهترین دستگاه خشک کن با مصرف انرژی پایین و قیمت بسیار عالی به صورت دست دوم موجود است که می توانید برای خرید از اینجا اقدام کنید.

چگونگی کارکرد خشک کن ها:

سیرکولاسیون و گردش هوای داغ در فضای کابین، سیستم های کنترلی تمام اتوماتیک هوشمند و استفاده از هوای پاک و فیلتر شده زمینه تولید محصول با کیفیت را در این خشک کن ها فراهم نموده است. نحوه حرارت دهی به کمک مشعل و به صورت غیر مستقیم صورت می گیرد تا از سیاه شدن میوه و سبزیجات جلوگیری شود و خواص مواد خوراکی کاملا حفظ گردد.

دستگاه خشک کن نام دستگاهی است که هر چیزی که فکرش را بکنید می توانید با آن خشک نمایید. دستگاه های خشک کن ابتدا با توجه به نیاز جامعه برای خشک کردن سریع السیر مواد غذایی ساخته شد که با استقبال زیادی از طرف تقاضا کنندگان مواجه شد. دستگاه های خشک کن امروزی در امر خشک کردن همه ی میوه ها و همچنین سبزیجات بیشترین استفاده را دارند و علاوه بر این در خشک کردن انواع خشکبار مثل بادام نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

خرید خشک کن میوه بصرفهخرید دستگاه خشک کن با ضمانتخرید سبزی و میوه خشکخرید میوه خشک کن گازیخشککندستگاه خشک کن دست دومسبزی خشککنمیوه و سبزی خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *