خرید انواع دستگاه خشک کن سیب زمینی -صنایع غذایی طیب لی


خرید انواع دستگاه خشک کن سیب زمینی -صنایع غذایی طیب لی

استفاده از چیپس خشک‌شده میوه‌ها در سالهای اخیر گسترش فراوانی یافته است. چیپس میوه‌ها و سبزیجات که در دسته خشکبار و آجیل قرار گرفته و بصورت تنقلات مصرف می‌شوند مصرف غذایی نیز دارد. میوه‌های‌ خشک نسبت به سایر تنقلات دارای ارزش غذایی بالایی می‌باشند. میوه‌های خشک علاوه بر اینکه غنی از فیبر، انواع ویتامین‌ها، سدیم، پتاسیم و دیگر املاح مورد نیاز بدن است موجب بهبود فرایند متابولیسم و در نتیجه جذب عناصر ارزشمند در بدن می شود. خشک‌کردن میوه‌ها موجب جلوگیری از رشد میکروارگانیسم‌ها می‌شود.یکی از روشها در انتخاب مواد غذایی استفاده از حس بینایی می‌باشد که معمولا استفاده از این حس در انتخاب میوه‌های خشک شده اهمیت زیادی دارد. در استفاده از حس بینایی برای انتخاب مواد معمولا ترکیبی از رنگ، شکل، اندازه و چروکیدگی مواد اهمیت زیادی دارد.

در خشک‌کردن چیپس میوه‌ها بعلت خروج رطوبت رنگ، اندازه و بافت مواد متحمل تغییر چشمگیری می‌شود که تغییر در اندازه و نوع چروکیدگی محصول تاثیر بسیار زیادی بر بازارپسندی آن دارد. در طی خشک‌شدن بعلت خروج رطوبت در ساختار ماده فضاهای خالی بوجود می‌آید. این فضاهای خالی موجب از بین رفتن ساختار اصلی ماده و چروکیدگی محصول می‌شود.

دستگاه خشک کن

دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات با گرمایش گاز طبیعی در مقیاس خانگی با تلاش سازمان بسیج سازندگی طراحی و ساخته شد.

این دستگاه دارای سیستک کنترل دما، رطوبت و سیرکولاسیون می باشد و برای خشک کردن انواع میوه ها، سبزیجات و گیاهان دارویی قابل استفاده می باشد.
دستگاه خشک کن با توجه به ارزان بودن قیمت گاز طبیعی و کاهش قیمت تمام شده محصولات، افزایش کیفیت و کاهش ضایعات محصولات را از دیگر مزیت های این دستگاه برشمرد.
رونمایی از این دستگاه با حضور مسئولان و نخبگان بسیجی استان صورت گرفت.

برای خشک کردن انواع سبزی جات و میوه جات ، داروهای گیاهی ، انواع گوشت ماهی و میگو  در اندازه کم ، از  حشک کن مینی تک کابین  استفاده میکنند . سرمایه اولیه برای این دستگاهها از خرید یک دستگاه خشک کن و خرید مقداری میوه و سبزی است که کم کم میتوان با خرید اسلایسر و دستگاه بسته بندی و حتی کارگران خشک کن کار را توسعه داد

خشک کردن میوه با میوه خشک کن

استفاده از دستگاه میوه خشک کن، سبب می شود آب میوه به صورت خیلی آرام ، آهسته و با حرارت خیلی کم تبخیر شود.اکثر این دستگاه های میوه خشک کن در کف خود المنت برقی مشبک دارند که روی آن ها هواکش قرار دارد.

بسته به نوع میوه و نوع دستگاه میوه خشک کن، 24 ساعت وقت لازم است تا میوه ها به صورت کامل خشک شوند. اگر قصد خشک کردن مقدار زیادی میوه و سبزیجات را داشته باشید استفاده از دستگاه های میوه خشک کن یکی از بهترین گزینه هاست.

بحث بعدی برای راه انداری کسب و کار میوه خشک باید ابتدا یک کارگاه مجهز به تمامی تجهیزات را آماده کنید که برای تجهیز این کارگاه شرکت ماشین سازی طیب لی می تواند تمامی تجهیزات را در اختیارتان بگذارد به علاوه  ممکن است بخواهید  برای گسترس کار خود مجوز هایی اخذ نمایید که جای هیچ گونه نگرانی و استرسی نیست چرا که مشاوران و مهندسان شرکت ماشین سازی طیب لی در این امر نیز شمارا راهنمایی کرده و بهترین راهکار ها و پیشنهاد ها را به شما خواهند داد و کار را برای شما آسان ،و تا انتهای مسیر شما را در گرفتن این مجوزات حمایت میکند.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید میوه خشکخشک کنخشک کن خانگیخشک کن میوه و سبزیسبزی خشک کنسبزی خشککن برقیمیوه خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *