تولید دستگاه میوه و سبزی خشک کن در تهران


تولید دستگاه میوه و سبزی خشک کن در تهران

فروش دستگاه میوه خشک کن صنعتی امروزه با افزایش تعداد تولیدی ها و تولیدکننده ها، بیشتر شده است. سازندگان این نوع دستگاه، سعی می کنند که آن را مطابق با آخرین استانداردهای جهانی در اختیار مشتریان خود قرار دهند تا به این شکل آنها بتوانند بهترین میوه خشک را تولید کنند.

این دستگاه های صنعتی نه تنها برای خشک کردن و تولید انواع چیپس میوه، بلکه برای خشک کردن طیف بسیار وسیعی از سبزیجات، صیفی جات، گوشتها و مواد پروتئینی و..به کار می روند به همین دلیل فروش دستگاه میوه خشک کن صنعتی در سال های اخیر به شدت رونق یافته و سودی دو طرفه، هم برای فروشنده و هم خریدار را سبب گردیده است.

تنوع دستگاه خشک کن صنعتی بسیار زیاد می باشد به طوری که  از نظر تکنیکی ، تکنولوژِی و ویژگی های متفاوت دسته بندی می شود.

تعداد اپراتورها در خطوط تولید صنعتی با توجه به ظرفیت دستگاه خشک کن و نوع آن متفاوت می باشد.

از خشک کن های صنعتی به خشک کن های کابینی، تونلی، کانتینیوس، کوره ای و … می توان اشاره کرد. از جهات دیگر بسته بندی خشک کن های خورشیدی، انجمادی، مایکروویوی و… را می توان نام برد.

به شما پیشنهاد می کنیم که این نوع دستگاه ها را بدون مشاوره با متخصصین در این زمینه خریداری نکنید. گروه صنعتی ماشین سازی طیب لی که سابقه بسیار زیادی در زمینه تولید دستگاه های خشک کن میوه دارند، می توانند شما را در مسیر خرید یک دستگاه خشک کن خانگی راهنمایی کنند. کافیست به وبسایت ما مراجعه کرده و با صحبت کردن با مشاورین گروه ماشین سازی طیب لی، دستگاه خشک کن مورد نظر خود را خریداری کنید.

عملکرد دستگاه خشککن:

این دستگاه با گرفتن آب میان بافتی مواد غذایی آنها را بدون پخت خشک میکند.این دستگاه به شیوه کاملا بهداشتی میوه ،سبزیجات و مواد غذایی شما را خشک کرده تا بتوانید از آنها به عنوان تنقلات سالم یا میان وعده در تمام فصول استفاده نمایید .در ضمن عملکرد این وسیله بدین صورت است که هوای گرم با استفاده از  فن مجهز در درون دستگاه به چرخش در می آید و تمام مواد غذایی را بصورت یکنواخت خشک میکند.

در بازار، محصولات میوه خشک را به صورت فله‌ای یا در بسته‌بندی‌های متفاوت ارائه می‌دهند. این محصولات طرفداران زیادی دارند؛ اما نکته اصلی اینجاست که این محصولات از نظر سلامت و کیفیت اعتبارسنجی نشده‌اند و قیمت‌های در نظرگرفته شده برای آنها بسیار بالا و غیر معقول است.

گردش هوا باعث خارج شدن رطوبت از مواد خوراکی و نهایتا خشک شدن آن می شود . این روش طعم ، مزه و خواص میوه ها را بخوبی حفظ میکند .

اسفاده از دستگاه های خشک کن میوه و سبزیجات در منزل با رشد قابل ملاحظه ای همراه شده است زیرا این دستگاه به گونه ای طراحی شده است که با استفاده از آن می توان محصولات کاملا بهداشتی و عاری از هرگونه آلودگی را تولید نمود. با بهره گیری از این دستگاه سایر روش های خشک نمودن، کنار گذاشته شده است.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
09122334513

 

آموزش ها

خرید میوه خشک کن خانگیخرید میوه خشک کن و سبزی خشک کنخشک کنسبزی خشک کنمیوه خشکمیوه خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *