توری های خشک کن – ماشین سازی طیب لی

توری های خشک کن – ماشین سازی طیب لی

به دلیل تقاضای زیاد مردم در زمینه مصرف میوه خشک، شرکت های بسیاری اقدام به ساخت دستگاه های مدرن خشک کن میوه کرده اند. یکی از بهترین و با سابقه ترین شرکت های سازنده، شرکت ماشین سازی طیب لی(گروه صنعتی ماشین سازی طیب لی) واقع در شهر تهران است که با تولید دستگاه هایی با کیفیت و قیمتی کم نظیر، کار آفرینان این شاخه از کسب و کار را همراهی و تشویق کرده است.

چگونه وارد این شغل شویم؟

شما ابتدا باید بدانید که میوه ی خشک با کیفیت چه شرایطی باید داشته باشد و همین طور اینکه نحوه ی تولید میوه خشک چگونه است چرا که اگر به درستی نتوانید میوه های تازه ی خریداری شده ی خود را خشک نمایید نخواهید توانست میوه  یا سبزی خشک مرغوب و با کیفیتی تولید کنید و نخواهید توانست  آن ها را بفروش برسانید لذا ابتدا باید بدانید نحوه ی صحیح خشک کردن چگونه است که مسئله ای بسیار مهم است که به اختصار می توان توضیح داد و لی برای آموزش های بیشتر باید با تلفن مهندسی و مشاورین گروه ماشین سازی طیب لی تماس بگیرید و یا با هماهنگی قبلی در محل کارخانه حضور پیدا کنید.

خشک کردن میوه در خانه یک راه مقرون به صرفه برای نگهداری میوه ها به مدت طولانی است. برای اینکار روش های متعددی وجود دارد که اغلب سنتی هستند. ولی برای خشک کردن میوه به روش غیر سنتی نیاز به دستگاه دارید زیرا دستگاه، میوه را به طرز باکیفیت تری خشک می کند و مدت زمان آن نیز کمتر است. شما می توانید برای خشک کردن میوه ها و سبزیجات، برای خود یک دستگاه میوه خشک کن خانگی بسازید.

با وجود آموزش های مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی شما به راحتی می توانید کارگاه میوه خشک کنی راه اندازی کرده و از 0تا100 این کار را از مشاورن ماشین سازی طیب لی کمک گرفته وبه یک سود بسیار عالی دست یابید.

این دستگاه خشک کن باید قابلیت خشک کردن یکنواخت محصول بدون دخالت انسان را داشته باشد  و دارای کنترلر پارامترهایی نظیر: دما ، زما و رطوبت باشد.

بعد از آماده کردن لوازم مورد نیاز با انجام مرحله به مرحله روش های ساخت شما می توانید در نهایت یک دستگاه میوه خشک کن خانگی داشته باشید. در مرحله اول ابتدا با قطعات چوب مستطیلی تعدادی قاب درست کنید. سپس برای کف قاب از توری آلومینیومی استفاده کنید. این توری جایی است که میوه ها روی آن قرار می گیرند و قاب ها در اصل حکم کشوهای میوه خشک کن را دارند. شکل هر قاب با توری آلومینیومی شبیه به کشو می شود.

دستگاه هایی که درحال ساخه شدن می باشند بسیار مهم است که زیر نظر مهندسین و افراد با تجربه مورد تست و مهندسی قرار بگیرند تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

بسیار مهم است که دستگاه ها در طول 12 ماه سال (برای خشک کردن میوه های چهار فصل سال)مورد تست قرار بگیرند و عیوب احتمالی آن ها رفع گردد،سپس به دست فروشنده برسند.

 

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:

جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

آموزش ها

خرید خشک کن میوه سه کابینخشک کن میوهخشککن سبزیخشککن سبزی و میوهسبزی خشککنمیوه خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *