تجهیزات راه اندازی کارگاه میوه خشک کنی


برای راه اندازی یک کارگاه میوه و سبزی خشک کنی چه تچهیزاتی نیاز می باشد؟

از دیرباز تا کنون میوه خشک شده را مى توان براى مدت بسیار طولانى تر از میوه هاى تازه نگهدارى کرد و به ویژه در سفرهاى طولانى که یخچال در دسترس نیست میوه خشک شده مى تواند یک میان وعده مفید باشد.

ایران بعد از ترکیه دومین تولید کننده و صادر کننده میوه خشک شده در جهان است. نیاز برخى کشورها به میوه هاى خشک دلیل شرایط اقلیمى آنهاست که مانع تولید میوه در کشورشان مى شود.

در قدیم در فصل زمستان و یخ بستن زمین، نه درختى سبز بود و نه میوه اى در کار، امکان تازه خورى وجود نداشت و یخچال فریزر هم نبود که بشود تازه ها را فریز کرد و در زمستان هم تازه خورى داشت، اما در حفریات به طور تقریبى همه باستان شناسان به مستنداتى از میوه خشک شده برخوردند که انسان از آن بهره مى برد.

طراحی و ساخت انواع خشک کن های صنعتی برای تولید میوه و سبزی خشک رو به گسترش است و بازار بزرگ این محصول سبب شده است که طراحان، دستگاه ها را در ابعاد و ظرفیت های مختلف تولید کنند.

چه تجهیزاتی برای ایجاد کارگاه میوه خشک نیاز است؟

معمولاً برای راه اندازی خط تولید یک محصول خاص نیاز به ماشین آلات و تجهیزات متفاوتی داریم که بسته به حجم و سطح کار، انواع ظرفیت ها و مدل ها طراحی و ساخته شده است.

اگر تصمیم بر راه اندازی یک خط تولید میوه و سبزی خشک را دارید در ابتدا باید مشخص کنید،  بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید چقدر است؟

پس از مشخص کردن مکان مورد نظر (انبار ویا پارکینگ، زیر زمین و یا یک کارگاه و یا حتی آشپزخانه) و تهیه یک وان شستشو، تنها نیاز به دستگاه خشک کن میوه و سبزی، دستگاه اسلایسر دستی و دستگاه هسته گیر اهرمی و پوست کن و آبکش لگن و دستکش ضد برش است. با این تجهیزات به راحتی میتوانید پس از شستشو و ضدعفونی محصول آن را هسته گیری کنید و پس از اسلایس کردن  در دستگاه خشک کن قرار دهید تا محصول شما خشک شود.

دستگاه خشک کن میوه و سبزی دوگانه سوز

از ویژگی های مهم دستگاه خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی  این است که می توان کوره دستگاه از نوع گازی و گازوئیلی باشد و با یک مشعل دوگانه به شکلی راه اندازی کرد که بتوان از هر دو سوخت استفاده کرد و دستگاه خشک کن دوگانه سوز داشت. این عملکرد امکان استفاده از گاز طبیعی و در صورت به صرفه بودن استفاده از گازوئیل را ممکن می کند.

صنعت میوه های خشک امروزه دلایل بسیاری برای رشد در زمینه صنایع غذایی دارند چرا که میوه های خشک دارای حجم بسیار پایینی دارند و به ازای مقدار وزن خود دارای درصد نسبی ویتامین ها و همین طور میزان مواد و املاح معدنی زیادی می باشند

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

تچهیزات تولید میوه خشخرید میوه خشک کن خانگیدستگاه خشک کن میوه و سبزیپسبزی خشک کنی ارزانشغلکارگاه میوه خشمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *