بهترین مارک دستگاه میوه خشک‌کن صنعتی |ماشین سازی طیب لی


بهترین مارک دستگاه میوه خشک‌کن صنعتی |ماشین سازی طیب لی

با وجود محبوبیت میوه‌های خشک و میزان سلامتی و فوایدی که برای بدن دارند؛ برخی شرکت‌ها غذایی و یا حتی رستوران‌ها تصمیم گرفته‌اند تا این میوه‌های را در اندازه و حجم زیادتری خشک کرده و به صورت بسته‌بندی در اختیار مصرف‌کننده‌ها قرار دهند. تنوع این دستگاه‌ها در بازار بسیار زیاد است؛ اما همه آن‌ها کیفیت خوب و قابل قبولی را در اختیار شما قرار نمی‌دهند.

در گذشته برای افزایش طول عمر مواد غذایی و خوراکی و استفاده از آنها در طول سال، آنها را خشک می کردند. احتمالا مادر ها و مادر بزرگ هایمان تصویری از ریسه های انگور، آلبالو، لیمو عمانی و … را که در زیر زمین یا آشپزخانه آویزان بودند در ذهن خود دارند. اما نسل جدید با این موضوع بیگانه است. به دلیل پیشرفت تکنولوژی و ساخت لوازمی همچون یخچال، فریزر و خشک کن ها دیگر کمتر کسی از روش های سنتی برای خشک کردن میوه ها و لیمو عمانی استفاده می کند.

دستگاه خشک‌کن ماشین سازی طیب لی:

در این مرحله تکه‌ های میوه داخل دستگاه خشک‌کن چیده شده و رطوبت‌گیری می‌شوند.دستگاه خشک‌کن بسته به نیاز مشتری،حجم تولید و نوع میوه انتخاب می‌شود .ماشین‌آلات خشک کن شرکت ماشین سازی طیب لی در دو مدل کابینی و تونلی به مشتریان عزیز ارائه می‌شود.این خشک کن ها بسته به نیاز مشتری کاملاً سفارشی‌سازی می‌شوند.

بهترین دما برای خشک شدن محصول از 40 درجه تا 60 درجه است.بسته به ضخامت و آب میوه، زمان خشک شدن محصول مشخص می‌شود.

در این نوع خشک کن های میوه معمولا یک یا چند کابین که دارای بدنه ایزوله نسبت به گرما میباشند ، استفاده میشود اساس عملکرد این دستگاه ها عبور هوای گرم از روی اسلایس ها می باشد.
در این سیستم ها،گرما باعث تبخیر رطوبت موجود در اسلایس ها شده و این رطوبت در داخل محفظه کابین ، به بخار تبدیل میشود و توسط فن تخلیه موجود در کابین، از کابین خارج میشود.

نوع رنگ استفاده شده در دستگاههای خشک کن خوب و مناسب

دستگاههای خشک کن میوه وسبزی خوب دارای رنگ الکترو استاتیک کوره ای می باشد که این در حالی است که با توجه به نیاز مشتری قابل تغییر است .

شما باید توجه داشته باشید سرمایه ی خود را به سه بخش تقسیم کنید اولا خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی مناسب،دوما خرید تجهیزات مورد نیاز اعم از:اسلایسر،هسته گیر،آبکش لگن،پوستکن و…و سوما سرمایه ی موجود برای خرید و تهیه ی میوه ی تازه در یک ماه و یا بیشتر

با توجه به صحبت های ذکر شده شما میتواند با سرمایه ای حدود20 الی 25 میلیون تومان این حرفه و صنعت (خشک کردن میوه و سبزی در خانه)را آغاز کنید.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

اشتغال زاییخرید دستگاه سبزی خشک کن خانگیخشک کنخشککن خانگیخشککن مناسبدسنسبزی خشکمیوه خشکمیوه خشک و سبزی خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *