بهترین راه های خشک کردن میوه ها


بهترین راه های خشک کردن میوه ها با گروه ماشین سازی طیب لی

خشک کردن، یکی از روشهای نگهداری مواد غذایی است که به علت سادگی و قابل دسترس بودن نیروی آفتاب در کشور ما از قدیم رواج زیادی داشته است. میوه های خشک، گروهی از مواد غذایی هستند که به علت مغذی بودن و خوشمزگی، آب نبات طبیعی نامیده می شوند. کاهش رطوبت در حین خشک شدن موجب افزایش مزه و عطر و طعم آنها می شود. متاسفانه در بیشتر نقاط کشور، این روش نگهداری مواد غذایی، هنوز هم به صورت سنتی انجام می شود.

خشک کردن میوه ها با دستگاه های خشک کن میوه و سبزی امروزه در کشور هایی که امکان دسترسی به میوه های تازه را داشته اند وجود داشته و آن ها مازاد میوه های تازه را برای استفاده در فصول سردتر سال خشک می کردند اما برای اینکار نیاز به نور خورشید بوده به همین دلیل بوده است که خشک کردن تنها در کشور هایی که شرایط اقلیمی بسیار مناسبی داشته اند صورت می گرفته.

مزایای استفاده از دستگاه خشک کن:

از مزایای استفاده از دستگاه های خشک کن، سرعت بخشیدن به امر تولید، رعایت شدن اصول بهداشتی، تولید محصولی با کیفیت بالاتر، کاهش دور ریز و غیره می باشد. شرکت آراد ماشین تمامی دستگاه های مورد نیاز در خط تولید خشک کردن میوه و سبزی را طراحی و تولید می کند.

 برای اینکه میوه خشک شما به صورت یکدست و صاف خشک شود باید از دستگاه میوه خشک کن استفاده کنید.

نگهداری میوه خشک:

اغلب میوه های خشکیده درصورتی که به این طریق نگهداری شوند، ۹ الی ۱۲ ماه قابل استفاده هستند. میوه های خشک آماده و بسته بندی شده، بعد از باز شدن باید زودتر استفاده شوند و امکان دارد لازم باشد برای جلوگیری از خراب شدن، آن ها را در یک کیسه ی سربسته داخل یخچال بگذارید.

خواص میوه خشک شده:

میوه چه تازه باشد و چه خشک مغذی است. هر دو شکل میوه دارای ویتامین ها، مواد معدنی و فیبر هستند. با این حال خشک کردن میوه بسیاری از مواد مغذی و همچنین کالری را تغلیظ می کند.

میوه خشک شده را مى توان براى مدت بسیار طولانى تر از میوه هاى تازه نگهدارى کرد و به ویژه در سفرهاى طولانى که یخچال در دسترس نیست میوه خشک شده مى تواند یک میان وعده مفید باشد.

میوه های خشک همچنین حاوی فیبر بیشتری هستند و نسبت به میوه تازه مقدار بیشتری از آنتی اکسیدان ها به نام فنول را دارا می باشند. فیبر با بیماری های قلبی، چاقی و برخی از انواع سرطان مبارزه می کند.
فنول ها نیز به مبارزه با بیماری های قلبی، دیابت، انواع مختلفی از سرطان و بیماری های دژنراتیو مغزی کمک می کنند.

کار با دستگاه خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی:

بعد از خرید دستگاه های خشک کن میوه و سبزی شما باید بتوانید به خوبی با آن ها کار کنید و تمامی ویژگی های آن را بشناسید چرا که بدون آموختن این موارد خرید بهترین دستگاه نیز برای شما مفید نخواهد بود.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

آموزش نحوه خشک کردنبهترین خشک کن خانگیتجهیزات خشک کردن میوهخرید خشک کن سبزی صنعتیخرید خشک کن میوه سه کابینخرید دستگاه سبزی خشک کن ارزانخشک کن سبزیمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *