بهترین دستگاه سبزی خشک کن خانگی کم مصرف و صنعتی طیب لی


بهترین دستگاه سبزی خشک کن خانگی کم مصرف و صنعتی طیب لی

یک دستگاه خشک کن سبزی با توجه به نوع کارکرد و قدرت خود می تواند مقدار مشخصی از سبزی ها را در مدت زمانی معین خشک کند. این عملیات نه تنها سبب نابودی سبزی ها نخواهد شد بلکه در حفظ و نگهداری اثرات مفید آن تا حد زیادی موثر خواهد بود. دستگاه خشک کن سبزیجات می تواند نیاز بسیار فراوان هر خانوار یا گروه را به راحتی و با سرعت بسیار زیادی رفع نماید.

در واقع هر دستگاه خشک کن سبزی می بایستی بتواند با توجه به حجم تولید خود، مقدار مشخصی از سبزی ها را که البته بهتر است حجم هر بار تولید آن زیاد باشد، خشک نماید تا بتوان از آن دستگاه به عنوان یک ابزار مقرون به صرفه و اقتصادی بهره برد. «صرفه اقتصادی» یکی از مهمترین مسائلی ست که در مورد خرید و استفاده از یک دستگاه خشک کن سبزی بایستی به شدت مورد توجه قرار گیرد تا استفاده از این نوع دستگاه ها در منزل و یا صرف زمان در این حرفه برای درآمدزایی، عقلانی باشد.

انواع دستگاه خشک کن سبزی

با توجه به اینکه هر حوزه ای از صنعت و دنیای تولید، چه تولیدات غذایی و چه سایر تولیدات، نیاز به دستگاه هایی مخصوص به خود دارد، در مقاطع زمانی مختلف، انواع بسیار متنوعی از دستگاه ها وارد بازار می شوند، بازاری که مشتاق ورود دستگاه هایی برای رفع نیازهای گوناگون است. ساخت انواع دستگاه خشک کن سبزی نیز یکی از شاخه های این صنعت مهم است.

دستگاه خشک کن سبزیجات می تواند با توجه به حجم تولید، نوع مصرف، قدرت و سایر ویژگی ها به انواع زیر تقسیم شود:

  • دستگاه سبزی خشک کن خانگی

    قیمت دستگاه سبزی خشک کن خانگی

    دستگاه خشک کن سبزیجات ۵ سینی خانگی در مدل های مختلف را می توان با قیمتی در حدود ۳۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان بسته به مارک، خریداری کرد. البته ممکن است قیمت های بالاتری هم با توجه به برند دستگاه مشاهده شود.

    همچنین دستگاه سبزی خشک کن ۸ سینی خانگی را می توان با حدود قیمتی بین ۴۰۰ تا ۱٫۱۰۰٫۰۰۰ تومان خریداری کرد. در این مورد هم، مارک و برند می تواند کمی قیمت ها را جابجا نماید.

    و اما دستگاه خشک کن سبزی ۱۰ سینی خانگی با توجه به اینکه به شدت پرقدرت تر و میزان تولید آن نیز بیشتر است می تواند حدود قیمت ۷۰۰ تا حدوداً ۲ میلیون تومان! را هم تجربه نماید. باز هم در این مورد ممکن است برخی برندها، قیمتی بیش از این داشته باشند.

    دستگاه سبزی خشک کن صنعتی

  • ین دستگاه های بسیار قدرتمند خشک کن سبزی می توانند با توجه به قدرت و توانایی خود، مقدار فراوانی سبزی تازه و آبدار را پس از ساعاتی به سبزی خشک شده بسیار مرغوب تبدیل نمایند، محصولاتی که قابلیت صادرات نیز دارند.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش هااخبار

بهترین خشک کن خانگیحرید دستگاه خشک کنخرید دستگاه خشک کن با ضمانتسبزی حشک کنکار افرینیمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *