بهترین دستگاه خشک کن

دستگاه خشک کن سه کابین

خرید بهترین دستگاه خشک کن میوه و سبزیحات

وقتی که فصل رسیدن میوه‌های خوشمزه فرا می‌رسد می‌توانید با خشک کردن مقدار قابل توجهی از آن‌ها آذوقه‌ی خود برای فصل بعد را تامین کنید.

میوه ی خشک شده  سرشار از مواد مغذی است و همچنین پر از ویتامین و مواد معدنیست . از طرفی دیگر میزان شکر طبیعی بالایی دارد . شما میتوانید تعداد زیادی از میوه ها را خشک کنید . برای مثال : انواع مختلف انگور ، تکه های سیب ، زردآلو ، گلابی ، انجیر ، هلو ، خرما ، آلو و موز .

شاید چیزی که بیشتر ما نمی‌دانیم این است که تقریبا همه‌ی میوه‌ها را می‌توان خشک کرد و در آینده استفاده کرد. تنها باید بدانید که چطور بهترین میوه‌ها را انتخاب کنید و آن‌ها را در بهترین شرایط به وسیله‌ی دستگاه میوه خشک کن، خشک کنید. میوه‌های خشک شده سرشار از مواد مغذی و سالم هستند اما بخش کوچکی از مواد مغذی خود را از دست می‌دهند. آن‌ها را می‌توانید به تنهایی به عنوان میان وعده بخورید یا در سالاد و دیگر غذا‌ها استفاده کنید.

بهترین نوع دستگاه خشک کن کدامین می باشد؟

جواب این سوال بستگی به موارد زیادی چون (محصول مورد نظر شما جهت خشک کردن ، میزان بودجه ای که در نظر دارید و …) دارد .

استفاده از میوه های خشک شده در بین بسیاری از افراد جامعه رونق دارد و بسیاری از آن ها می توانند برای مقاصد مختلف از این مواد غذایی استفاده نمایند.

از میوه های خشک شده نیز در بسته های غذایی نظامیان استفاده می شود چرا که در این بسته ها باید بتوان از مواد غذایی استفاده نمود که علاوه بر کم حجم و انرژی زا بودن بسیار در مقابل فساد میکروبی نیز مقاوم باشند چرا که یک بسته غذایی نظامی ممکن است تا چند سال استفاده نشود

یک دستگاه میوه خشک کن دارای چندین سبد و و یک درپوش می باشد. منبع تغذیه به المنت حرارتی و فن مجهز می باشند. با استفاده از انرژی برق، المنت ها داغ شده و با استفاده از فن حرارت و گرما به صورت یکنواخت در تمامی طبقات دستگاه میوه خشک کن هدایت می شود.

توجه کنید:

 رعایت نکردن نکات بهداشتی در هنگام شستن میوه، خشک کردن و نگهداری میوه خشک شده می‌تواند به ورود میکروب‌ها به بدن تاثیر داشته باشد. این امر می‌تواند باعث بیماری‌هایی همچون بیماری روده شوند.

میوه خشک کن در واقع ابزاری است که می توانید انواع سبزیجات غلات و حتی گل را در آن خشک کنید. همچنین با استفاده از این دستگاه می توانید لواشک های خانگی را به راحتی تهیه نمایید.

خشک شدن یکنواخت میوه:

این نکته را در نظر بگیرید که نباید میوه ها را خیلی خشک کرد. رطوبت مناسب در مورد اکثر برگه ها 10 تا 20 درصد است.

گاهی اوغات میوه ها به طور یکنواخت خشک نمیشود یعنی بخش هایی از میوه ممکن است حاوی رطوبت بیشتر و بخش های دیگر حاوی رطوبت کمتر باشد.
پس ممکن است میوه های مرطوب در معرض کپک زدگی یا هجوم حشرات قرار بگیرند. یکنواخت کردن رطوبت این مشکل را بر طرف میکند. برای این امر می بایست شما زا دستگاه های خشک کنی استفاده کنید که دستگاه قابلیت خشک کردن تمام محضول را در تمام نقاط دستگاه دارا باشد.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

اشتغال زاییبهترین دستگاه خشک کنتجهیزات خشک کردن میوهچگونگی خشک کردن میوهخرید خشک کن خانگیخرید خشک کن میوه سه کابینخرید خشک کن میوه و سبزیخرید دستگاه خشک کن با ضمانتخرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی کم مصرفمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *