بایگانی‌های فروش اقساطی دستگاه میوه خشک کن – خشک کن طیب لی

بایگانی‌های فروش اقساطی دستگاه میوه خشک کن – خشک کن طیب لی

دستگاه های خشک کن صنعتی میوه و سبزی از جمله دستگاه های پرکاربرد و پرسود در حوزه کسب و کارهای صنعتی و نیمه صنعتی می باشد که با هزینه های مختلف می توان اقدام به خریداری آنها کرد.

راه اندازی خط تولید چیپس میوه و سبزی خشک یکی از پردرآمد ترین و پرسود ترین خطوط تولید می باشد که با امکانات و تجهیزات و ماشین آلات کم و ارزان هم میتوان آن را راه اندازه کرد.

انواع دستگاه خشک کن میوه و سبزی صنعتی

دستگاه های خشک کن میوه و سبزی جات در ابعاد و اندازه های صنعتی و نیمه صنعتی انواع و اقسام مختلفی دارد که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.
آیا تاکنون به میوه جات خشک در بازار خشکبار فروشی و یا آجیل فروش ها و قنادی ها برخورد کرده اید؟
آیا از سبزی جات برگی خشک در غذاها و نوشیدنی های مختلف استفاده کرده اید؟ آیا استفاده از پیاز خشک را امتحان کرده اید؟

فروش دستگاه خشک کن زردآلو و همچنین مشاوره خرید دستگاه مناسب با سرمایه شما و همچنین راه اندازی کسب و کار و همچنین فروش محصولات تولیدی از جانب ما انجام می شود.

چرا که همانطور که در مقاله های مختلف خواندید سرمایه گذاری در این صنعت بسیار کم ریسک بوده و با اندک سرمایه گذاری در اندک زمان محدودی میتوانید صاحب صنعت و شغل (خشک کردن میوه و سبزی)حود گردید.

پس از این توضیحات بهتر است با انواع دستگاه خشک کن و همچنین مدل های متنوع و کاربردهای آن بیشتر آشنا شوید.

خشک کن های کابینی ماشین سازی طیب لی:

دستگاه خشک کن کابینتی که نام نوعی از دستگاه های خشک کن میوه و سبزی می باشد. مناسب برای خشک کردن انواع سبزی ومیوه جات با تعداد 20الی 111 عدد  سینی که داری بیشترین ظرفیت می باشد جزو یکی از محصولات شرکت ماشین سازی طیب لی است.

جنس سینی دستگاه خشک کن کابینتی میوه و سبزیجات ازگالوانیزه می باشد.روکش داخلی نیز از توری پلاستیکی ساخته شده که در خطوط میوه و سبزیجات کاربرد بسیاری دارد.سوخت دستگاه خشک کن کابینتی متناسب باگاز شهری و یا برق تک  فاز می باشد که متناسب با سفارش مشتری قابل تغییر  می باشد.تعداد فن های سیرکولاسیون دستگاه خشک کن کابینتی میوه وسبزیجات متفاوت است و بستگی به ابعاد و ظرفیت دستگاه خشک کن میوه و سبزی شما  می باشد.دستگاه خشک کن میوه و سبزی کابینتی در چهار  مدل تولید می گردد.

 

این شغل و صنعت (خشک کردن میوه و سبزی) مناسب افرادی همچون:

کشاورزان

کارآفرینان پر تلاش

باغداران

صاحبان سرمایه و…

باید توجه کنید بعداز مرحله تولید باید محصول خود را به فروش برسانیم و کار های بازاریابی را انجام دهیم. برای فروش محصول خود باید با روش های علمی و عملی بازاریابی و فروش آشنا شوید که این امر با خواندن در صفحات اینتذنتی مختلف میسر است.

گروه ماشین سازی طیب لی  به عنوان مشاور کسب و کار سعی نموده است  برای شما صاحبان سرمایه و باغداران و کشاورزان عزیز و محترم  دستگاه هایی با بیشترین کارایی و مناسب ترین  قیمت تولید نماید.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید خشک کن سبزی صنعتیخرید میوه خشک کن ایرانیخشککنسبزی خشکمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *