بازار فروش میوه های خشک بسته بندی شده -بازرگانی طیب لی


بازار فروش میوه های خشک بسته بندی شده -بازرگانی طیب لی

بازار فروش میوه خشک ویژه صادرات شرایط بسیار ایده آلی دارد؛ چرا که علاوه بر طعم و کیفیت بالای محصولات تولید شده در ایران که مورد استقبال مشتریان جهانی است؛ به لحاظ قیمت تمام شده نیز برای مشتری خارجی گزینه ی مناسبی محسوب می شود.

سبزیجات ،میوه ها دارای مواد بسیار کاربردی است که در فرآیند خشک کردن این مواد موجود نه تنها از بین نمی روند بلکه خشک کردن محصول دز این دستگاه های خشک کن سبب می گردد رنگ و طعم و کیفیت و تمام مواد معدنی موجود در آن ها حفظ گردد.

اطلاعات مورد نیاز برای خرید یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی مناسب

اگر در خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید و تحقیقات گسترده ای کرده باشید، با  در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف راحت  می توانید یک انتخاب عالی و پر سود برای سرمایه گذاری داشته باشید. از این رو بهترین راهکار ارتباط گرفتن با عرضه کننده های تخصصی و بزرگی همچون مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی می باشد.

دستگاه خشک کن میوه و سبزی دارای مدل های متنوعی است که قیمت هر کدام از آنها با یکدیگر متفاوت است و این تفاوت در قیمت  دستگاه ها ی خشک کن  براساس تعداد سینی هایشان،ظرفیتشان،نوع پشتییانی و شرکت سازنده و…. می باشد.

بر این اساس بسیاری از تولید کنندگان در این بخش برنامه ریزی نموده اند و انواع بسته بندی های پاکتی، تلقی، فلزی و حتی فانتزی را به بازار عرضه کرده اند.

اما بخشی از این کار می تواند با بسته بندی میوه خشک در منزل نیز انجام شود.

در واقع تمامی بسته بندی های به دستگاه نیاز ندارند و بنابراین هزینه ی سفارش این کار متفاوت می باشد؛ به عنوان مثال بسته بندی های خاتم و چوبی و کادویی را می توان در منازل و به صورت دستی انجام داد.

این شغل و صنعت (خشک کردن میوه و سبزی) مناسب افرادی همچون:

کشاورزان

کارآفرینان پر تلاش

باغداران

صاحبان سرمایه و…

باید توجه کنید بعداز مرحله تولید باید محصول خود را به فروش برسانیم و کار های بازاریابی را انجام دهیم. برای فروش محصول خود باید با روش های علمی و عملی بازاریابی و فروش آشنا شوید که این امر با خواندن در صفحات اینتذنتی مختلف میسر است.

گروه ماشین سازی طیب لی  به عنوان مشاور کسب و کار سعی نموده است  برای شما صاحبان سرمایه و باغداران و کشاورزان عزیز و محترم  دستگاه هایی با بیشترین کارایی و مناسب ترین  قیمت تولید نماید.

کاملاً واضح است که سود با فروش محقق می شود و بنابراین تنها افرادی می توانند در کار میوه خشک به سود آوری برسند که به این مقوله توجه ای ویژه داشته و برنامه ریزی های خوبی انجام دهند.

از طرفی تولید میوه خشک بسته بندی شده در مقایسه با کار فله ای سود بیشتری دارد و بنابراین بهتر است رویکرد تولید به سمت میوه خشک های بسته بندی باشد.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید دستگاه خشک کنخرید دستگاه میوه خشککنخشککنسبزی خشکمیوه خشکمیوه خشککن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *