انواع دستگاه خشک کن میوه و سبزی صنعتی


انواع دستگاه خشک کن میوه و سبزی صنعتی 

چیپس میوه از زمان های قدیم ، یکی از خوراکی های  بسیار محبوب در بین ما ایرانیان محسوب میشده است  و طرفداران بسیار زیادی داشته، در آن زمان مردم برای تهیه چیپس میوه ابتدا میوه را شسته و سپس آن را به قطعات کوچکتری اسلایس  می‌کردند و سپس آن را بر روی یک پارچه تمیز و یا یک سینی قرار داده و در مقابل نور آفتاب می گذاشتند تا آب میوه تبخیر شود و میوه خشک شود یا همان  چیپس میوه به عمل آید که این روش علاوه بر زمانبر بودن و نیاز داشتن به یک مکان گسترده برای تهیه انبوه چیپس میوه،  از لحاظ بهداشتی نیز دچار مشکلات و چالش‌هایی بود.

نحوه خشک کردن سبزی در دستکاه خشک کن سبزی؟

اول از همه زمانی که می خواهید سبزی ها را برای قراردادن در دستگاه خشک کن سبزی آماده کنید آن هارا بمددت 1-2 ساعت در تشت آب سرد قرار دهید این کار باعث سرحال شدن سبزی های شما میشود و هر بار سبزیجات خیسانده شده را از روی آب جمع‌آوری کرده و گل و لای ته‌نشین شده را دور بریزید.

مصرف سوخت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی

سوخت و مصرف دستگاه ها باید به نوعی باشند که توانایی این را داشته باشند که  با کمترین میزان مصرف سوخت بیشترین میزان تولید انرژی را داشته باشد و خام سوزی نداشته باشد تا با کمترین هزینه ی تمام شده بتوان بهترین میوه ی خشک را تولید کرد،که پایه سوخت دستگاه های ماشین سازی طیب لی تماما گاز شهری می باشد و برق تک فاز که به درخواست مشتری میتواند تغییر پیدا کند یعنی این دستگاه ها حتی قابلیت این را دارند که با استفاده از گاز،برق یا گازوئیل یاهیزم و یا…. محصول مورد نظر را به بهترین نحو ممکن خشک کنند.

در  جهانی که هر روز ابداعات و اخترعات فراوانی رونمایی می شود دیگر نمی توان به یک نوع یا یک مدل ابزار تولیدی، دل خوش کرد بلکه هر روزه ابتکارات بیشتری انجام شده و دستگاه ها متنوع تر خواهند شد. در دنیای دستگاه میوه خشک کن صنعتی نیز می توان به خوبی، این پیشرفت ها را حس کرد.

به هیچ عنوان نمی توان یک دستگاه خشک کن میوه صنعتی را که در سال ۲۰۱۹ تولید می شود با دستگاهی که در سال ۲۰۱۰ تولید می شده مقایسه کرد. پیشرفت ها و افزایش کیفیت در این دستگاه ها به شدت ملموس است. این ابزار قدرتمند توانایی تولید صدها کیلوگرم میوه خشک با سرعت بسیار را خواهند داشت بدون اینکه آب در دلشان تکان بخورد! این همان قدرت و برتری تکنولوژی امروز است.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید خشک کنخرید دستگاه خشک کن خانگیسبزی خشکسبزی خشک کنمیوه خشکمیوه خشک کنمیوه و سبزی خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *