انواع دستگاه خشک کن میوه ،سبزی


انواع دستگاه خشک کن میوه ،سبزی

مصرف میوه خشک از دیرباز رایج بوده و علت آن را می‌توان خواص این محصولات و همچنین ماندگاری آن‌ها دانست. میوه‌ها از دو روش قرارگیری در آفتاب و یا استفاده از مواد رطوبت‌زدا، رطوبت خود را از دست می‌دهند و حجم آن‌ها کم‌تر می‌شود. خرید میوه خشک در بین برخی خانواده‌ها که به سلامت اعضای خانواده و مصرف میان وعده‌های سالم اهمیت می‌دهند؛ رواج دارد. بسیاری از کودکان، به مصرف میوه علاقه ندارند و یا به دلیل سن پایین آن‌ها، خوردن میوه‌های آب‌دار برایشان سخت است؛ میوه خشک این مسئله را حل کرده و توانسته بسیاری از کودکان را به انواع متفاوت میوه‌ها علاقمند کند.

خشک کردن میوه در فر

یکی از روش های خشک کردن میوه، خشک کردن با جریان هوا می باشد که ترکیبی از جریان هوا و حرارت کم است، این کار معمولاً در فر انجام می شود. خشک کردن با فر بهترین روشی است که می توانید استفاده کنید، زیرا شکر یا ماده افزودنی دیگری به آن نمی افزایید و تنها چندین ساعت زمان برای این کار نیاز دارید.

خشک کردن میوه با میوه خشک کن

استفاده از دستگاه میوه خشک کن، سبب می شود آب میوه به صورت خیلی آرام ، آهسته و با حرارت خیلی کم تبخیر شود.اکثر این دستگاه های میوه خشک کن در کف خود المنت برقی مشبک دارند که روی آن ها هواکش قرار دارد.

بسته به نوع میوه و نوع دستگاه میوه خشک کن، 24 ساعت وقت لازم است تا میوه ها به صورت کامل خشک شوند. اگر قصد خشک کردن مقدار زیادی میوه و سبزیجات را داشته باشید استفاده از دستگاه های میوه خشک کن یکی از بهترین گزینه هاست.

بحث بعدی برای راه انداری کسب و کار میوه خشک باید ابتدا یک کارگاه مجهز به تمامی تجهیزات را آماده کنید که برای تجهیز این کارگاه شرکت ماشین سازی طیب لی می تواند تمامی تجهیزات را در اختیارتان بگذارد به علاوه  ممکن است بخواهید  برای گسترس کار خود مجوز هایی اخذ نمایید که جای هیچ گونه نگرانی و استرسی نیست چرا که مشاوران و مهندسان شرکت ماشین سازی طیب لی در این امر نیز شمارا راهنمایی کرده و بهترین راهکار ها و پیشنهاد ها را به شما خواهند داد و کار را برای شما آسان ،و تا انتهای مسیر شما را در گرفتن این مجوزات حمایت میکند.

نکته ی قابل عرض بعدی که مهم ترین بخش هر کسب و کاری می باشد که بتوان محصولات تولیدی خود را به فروش رساند که شرکت ماشین سازی طیب لی در امر فروش نیز شما را همراهی می کند.

بحث قابل عرض دیگر وجود یک دستگاه خشک کن با کیفیت و مناسب می باشد که این امر با وجود مهندسین و دستگاه های ماشین سازی طیب لی بسیار آسان و در دسترس قرار گرفته است،چرا که مهندسین ماشین سازی طیب لی پس از سال ها تلاش و تجربه و آزمو و خطا توانسته اند به بهترین متود و سبک خشک کن های گازی و برقی میوه و سبزی در ایران و حتی می شود گفت در دنیا دست یافته اند.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

خرید میوه خشک کن ایرانیخشک کنسبزی خشکسبزی خشک کن خانگیمیوه خشکمیوه خشک کنمیوه خشک و سبزی خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *