انواع دستگاه خشک کن زعفران-ماشین سازی طیب لی


انواع دستگاه خشک کن زعفران-ماشین سازی طیب لی

زعفران، که به ادویه طلایی نیز معروف است؛ سالهاست که به غذاهای ما طعم و رنگ و بوی خاصی می بخشد. تحقیقات نشان داده که این ادویه گران قیمت می تواند به عنوان آنتی اکسیدان به بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن کمک کند و سطح انرژی را بالا ببرد.

خواص زعفران:

خواص زعفران به اینها محدود نمی شود و باید بدانید که ادویه طلایی می تواند سطح کورتیزول را کاهش دهد و سطح استروژن را بالا ببرد؛ که منجر به سلامت استخوان های بدن می شود.
بسیاری از خواص درمانی زعفران از لطف حضور مولکول کروسین در ترکیب این ادویه می باشد. هضم کروسین برای بدن کار ساده ای نیست و به همین دلیل سیستم گوارشی انسان آن را به کروستین تبدیل می کند.
کروستین سطح تولید هورمون شادی آور سروتونین را در مغز افزایش می دهد و به همین علت است که درمان افسردگی با زعفران ممکن شده است.
سافرانال(safranal) : یکی دیگر از مواد شیمیایی حاضر در ترکیبات ادویه طلایی می باشد که:
– فشار خون را افزایش می دهد و ضربان قلب را نیز تنظیم می کند.
– ضد حساسیت

شما هم اگر می‌خواهید از خان آخر کاشت زعفران به سلامت گذر کنید باید خود را به سلاح روز دنیا یعنی دستگاه خشک کن زعفران مجهز کنید. این دستگاه‌ها در قیمت‌ها و مدل‌های مختلفی در بازار وجود دارند که می‌توانید متناسب با نیاز خود اقدام به خرید این دستگاه‌ها کنید.

خشک کردن زعفران:

یکی از روش‌های افزایش بازدهی و کسب سود بیشتر از مزارع و کشت زعفران که در یکی دو سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته نوع و روش خشک کردن این گیاه است. بدین منظور دستگاهی تحت عنوان خشک کن زعفران ساخته شده است. دستگاه زعفران خشک کن ماشین سازی طیب لی  از دیگر دستگاه‌های صنعتی حوزه زعفران در جهت افزایش بازدهی و سود زعفرانی به شمار می‌رود. مشخصات فنی و تخصصی این دستگاه، شرایط و موارد مربوط به خرید را می توانید در لینک تماس با ما کسب کنید.

خشک کردن میوه دردستگاه خشک کن ماشین سازی طیب لی

یکی از روش های خشک کردن میوه، خشک کردن با جریان هوا می باشد که ترکیبی از جریان هوا و حرارت کم است، این کار معمولاً در فر انجام می شود. خشک کردن با دستگاه های خشک کن سیرکوله باد داغ بهترین روشی است که می توانید استفاده کنید، زیرا شکر یا ماده افزودنی دیگری به آن نمی افزایید و تنها چندین ساعت زمان برای این کار نیاز دارید.

در این روش انواع محصولات پروتئینی را می توان بدون نیاز به هیچگونه ماده افزودنی خشک کرد و ماندگاری محصولات را بالا برد. محصولات فراوری شده عاری از هرگونه مواد نگهدارنده میباشد که این موضوع  از مزایای بارزاین محصولات می باشد.از مزایای دیگر این محصولات می توان به حفظ خواص مغذی ، طعم ، رنگ و ساختار اولیه مواد پروتئینی به صورت طولانی مدت در دمای محیط و بدون نیاز به یخچال اشاره کرد.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که برای سلامتی خود و خانواده تان ارزش قائلید و قصد دارید از میوه های خشک شده به عنوان درآمدی در منزل و یک حرفه از آن بهره ببرید و در کنار آجیل و خشکبار از میوه خشک شده هم استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی ماشی سازی طیب لی است.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

خشککنخشککن میوهخشککن میوه و سبزیسبزی خشکسبزی خشککنمیوه خشک کنمیوه و سبزیمیوهخشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *