انواع تنقلات و میوه خشک -شب عید


انواع تنقلات و میوه خشک -شب عید

میوه خشک یکی از تنقلاتی است که روز به روز بر تعداد نفرات علاقه‌­مند به آن افزوده می‌شود.

خوشبختانه روز به روز بر تعداد کسانی که به دنبال خوردن غذاهای سالم و ارگانیک هستند، افزوده می‌شود و قطعا یکی از بهترین خوراکی‌های سالم که با خیال راحت می‌توان در اختیار فرزندان قرار داد، انواع میوه خشک است.

در ادامه در مورد مزایای استفاده از میوه خشک و انواع آن صحبت خواهیم کرد.

اگر میخواهید همه چیز درباره خشک کن سبزی را بدانید کافیست مقاله‌ی ما را مطالعه نمایید مشخصات ، قیمت و خرید خشک کن و سبزی در این مقاله به طور کامل شرح داده شده است. خشک کن سبزی برای افراد باانگیزه و با اراده ای که قصد تولید و گسترش کسب و کاری را دارند میتواند راهی در راستای تحقق اهداف و ایده‌هایشان باشد ، با خریداری این دستگاه میوه خشک کن خانگی قطعا میتوانید تعدادی نیروی کاری را مشغول کار کنید و وسیله ای باشید تا چند خانواده بتوانند صاحب شغل شوند و روزی خود را از دستان شما بگیرند.

کدام میوه‌ها برای خشک ­کردن مناسب هستند؟

در زمان قدیم از آنجا که مصرف میوه خشک چندان رواج نداشت مردم معمولا میوه‌هایی را خشک می‌کردند که یا ظاهر مناسبی نداشتند و یا به دلیل حجم زیاد میوه مجبور به خشک کردن آنها می‌­شدند تا شاید بتوانند از فاسد شدن آنها به نحوی جلوگیری کنند.

اما امروزه داستان به کلی فرق کرده است؛ ما در شرکت بازرگانی طیب لی برای تهیه میوه خشک شده دقیقا سراغ میوه‌های مرغوب و با کیفیت می‌رویم؛ چرا که باور داریم در آینده‌ای نزدیک مصرف میوه خشک به عنوان یکی از تنقلات سالم و پرانرژی قطعا جای پفک و کرانچی و دیگر تنقلات مضر را خواهد گرفت.

با توجه به این عقیده است که در تهیه انواع میوه خشک سراغ تازه‌ترین و با کیفیت‌ترین میوه‌های موجود در بازار می‌رویم تا برای تمام فصول سال میوه خشک مرغوب در اختیار خریداران قرار دهیم.

خواص میوه خشک

خواص میوه خشک بسیار زیاد است، خواص میوه خشک تقریبا برابر با میوه تازه است چرا که در فرآیند خشک کردن میوه تنها آب میوه از بین می رود و بقیه مواد مغذی میوه خشک به صورت غلیظ شده باقی می ماند،  در ادامه به صورت خلاصه از خواص میوه خشک صحبت خواهیم کرد:

  • امکان استفاده و خوردن انواع میوه در تمام طول سال.
  • قابلیت آسان حمل آن

این شغل و صنعت (خشک کردن میوه و سبزی) مناسب افرادی همچون:

کشاورزان

کارآفرینان پر تلاش

باغداران

صاحبان سرمایه و…

باید توجه کنید بعداز مرحله تولید باید محصول خود را به فروش برسانیم و کار های بازاریابی را انجام دهیم. برای فروش محصول خود باید با روش های علمی و عملی بازاریابی و فروش آشنا شوید که این امر با خواندن در صفحات اینتذنتی مختلف میسر است.

گروه ماشین سازی طیب لی  به عنوان مشاور کسب و کار سعی نموده است  برای شما صاحبان سرمایه و باغداران و کشاورزان عزیز و محترم  دستگاه هایی با بیشترین کارایی و مناسب ترین  قیمت تولید نماید.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

خرید میوه خشککنخشککنسبزی خشککنمیوهمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *