اصل های شروع کار با دستگاه خشک کن


اصل های شروع کار با دستگاه خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی

برای انتخاب بهترین نوع دستگاه خشک کن برای خشک کردن محصول خود ابتدا بهتر است با انواع مدل های دستگاه های خشک کن آشنا شوید. در این بخش سعی می کنیم شما را با در انتخاب مدل خشک کن کمک نماییم و بهتر است بعد از انتخاب مدل خشک کن تحقیقات خود را برای انتخاب بهترین تولیدکننده شروع کنید.

روش  های سنتی خشک کردن مواد غذایی بسیار گسترده می باشد که افراد بر مبنای توان مالی، کیفیت و نوع محصول وماده اولیه اقدام به انتخاب روش می نمایند. در ادامه این مطلب شما را با روش های مختلف خشک کردن مواد غذایی به صورت مصنوعی آشنا می کنیم.

خشک کن های کابینی ماشین سازی طیب لی:

دستگاه خشک کن کابینتی که نام نوعی از دستگاه های خشک کن میوه و سبزی می باشد. مناسب برای خشک کردن انواع سبزی ومیوه جات با تعداد 20الی 111 عدد  سینی که داری بیشترین ظرفیت می باشد جزو یکی از محصولات شرکت ماشین سازی طیب لی است.

خشک کردن میوه:

خشک کردن از آن جایی که موجب از بین رفتن آب موجود در داخل بافت میوه ها می شده لذا حجم و وزن میوه ها کاهش می یافته و انبار کردن و نگه داری از آن ها بسیار راحت تر صورت می گرفته و امکان جابه جایی را نیز راحت تر می کرده

البته از آن جایی که میوه ها در زیر نور آفتاب خشک می شده اند لذا امکان تولید میوه ها با نرخ بالا در این روش وجود نداشته و به همین دلیل استفاده از میوه ها ی خشک چندان برای مصارف تجاری نبوده و اغلب برای استفاده ی شخصی و فروش در بازار های محلی بوده است

خرید دستگاه خشککن:

خرید دستگاه خشک کن به صورت حضوری و غیر حضوری امکان پذیر است. برای خرید حضوری به شرکت مراجعه کرده و دستگاه مورد نظر خود را از نزدیک ببینید و با نحوه کار آن آشنا شوید. امکان تست دستگاه خشک کن با  نمونه محصول شما وجود دارد.

در صورتی که تمایل به خرید غیر حضوری دارید یا به دلیل اینکه در استان های دیگر و یا در خارج از ایران زندگی می کنید و امکان خرید حضوری را ندارید کافی است از طریق راه های عنوان شده با مهندسین ماشین سازی طیب لی ارتباط برقرار کنید. عکس، فیلم، کاتالوگ و قیمت دستگاه های خشک کن برای شما ارسال خواهد شد، به سوالات شما پاسخ داده شده و امکان تماس تصویری برای مشاهده دستگاه ها و محیط کارخانه وجود دارد.

حال برای خرید دستگاه خشک کن ارزان باید توجه داشته باشید شرکت سازنده دستگاه خشک کن میوه و سبزی از فناوری و تکنولوژی بتواند استفاده کند که مصرف سوخت را به حداقل برساند تا تمام سود شما از درآمد این صنعت صرف پرداخت قبوض شهری نشود.

مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی با ارائه کم سوخت ترین و کم مصرف ترین دستگاه های خشک کن میوه و سبزی با بهترین فناوری و برترین تکنولوژِ توانسته اند جوابگوی این نیاز مشتریان خود نیز باشند.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

اشتغال زاییبهترین دستگاه خشک کنخرید خشک کن ارزانخرید دستگاه خشک کن با ضمانتخشک کنسبزی خشککنمیوه خشکمیوه خشککن ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *