آموزش خشک کردن میوه وسبزیجات


آموزش خشک کردن میوه وسبزیجات با دستگاه خشک کن ماشین سازی طیب لی

برای خشک کردن میوه و سبزی در ظرفیت های خانگی و یا راه اندازی یک خط تولید چیپس میوه و سبزیجات خشک مطالعه این مقاله به شما کمک خواهد کرد.

در گذشته از نور آفتاب برای خشک کردن مواد غذایی استفاده می کردند به این صورت که نور آفتاب رطوبت و آب میوه و سبزیجات یا هر نوع محصول دیگری را می گیرد و باعث حفظ طعم، مزه، رنگ آن می شود.

عوامل موثر در ویژگی یک دستگاه خشک کن خوب و مناسب؟؟

یک دستگاه خشک کن باید دارای انواع کنترلر جهت کنترل  زمان و رطوبت باشد این کنترل کننده ها باید بتوانند با دقت بالایی میزان و زمان و رطوبت را اندازه بگیرند تا بتوان بدون نیاز به دخالت دست میوه ها ی خشک شده را تولید کرد از طرفی باید انتقال حرارت نیز به نوعی باشد که میوه ها نه یسورند و نه مرطوب بمانند بلکه تمام میوه ورودی و چیده شده در تمام سطح سینی بصورت یکنواخت و با درجه ی رطوبت مطلوب خشک شود.

شاید چیزی که بیشتر ما نمی‌دانیم این است که تقریبا همه‌ی میوه‌ها را می‌توان خشک کرد و در آینده استفاده کرد. تنها باید بدانید که چطور بهترین میوه‌ها را انتخاب کنید و آن ها را به بهترین نحو ممکن خشک کنید که این  آموزش خشک کردن میوه و سبزی یکی از خدماتی است که گروه ماشین سازی طیب لی در 10 سال خدمات پس از فروش خود و پشتیبانی خود به شما ارائه می دهد.

یک دستگاه خشک کن خوب و مناسب باید توانایی خشک کردن میوه ها را به صورت کاملا یکنواخت داشته باشد و برای این کار باید دستگاه بتواند به خوبی خط جریانی را در داخل دستگاه کنترل نماید.

شرکت ماشین سازی طیب لی، دستگاه های خشک کن میوه و سبزی  را در ظرفیت های مختلف صنعتی ، نیمه صنعتی و خانگی طراحی و تولید کرده است.

بعد از تهیه بهترین دستگاه ها و تجهیزات مهم مورد این است که بتوان نحوه ی تولید میوه های خشک را به خوبی آموخت که برای این کار باید هزینه ی بسیاری صرف نمود که شرکت ماشین سازی طیب لی برای جلوگیری از صرف هزینه و سهولت کار تولید کنندگان تمامی آموزش های لازم را به تولید کنندگان شرکت به صورت کاملا رایگان ارائه می دهد.

میوه خشک ماشین سازی طیب لی:

در این بازار شما می‌توانید انواع میوه‌های خشک را از دسته‌بندی آجیل و خشکبار به‌صورت تک میوه یا مخلوطی از میوه‌ها، به مقدار دلخواه از صد گرم تا چند کیلوگرم سفارش دهید. همچنین می‌توانید قبل از ثبت خرید، محصولات را از نظر قیمت، کیفیت و سلامت، مقایسه کنید.

در بازار، محصولات میوه خشک را به صورت فله‌ای یا در بسته‌بندی‌های متفاوت ارائه می‌دهند. این محصولات طرفداران زیادی دارند؛ اما نکته اصلی اینجاست که این محصولات از نظر سلامت و کیفیت اعتبارسنجی نشده‌اند و قیمت‌های در نظرگرفته شده برای آنها بسیار بالا و غیر معقول است.

  • از یک دستگاه میوه خشک کنی خانگی می‌توان برای خشک کردن انواع میوه و سبزیجات استفاده کرد. این بدین معنی است که شما می‌توانید با استفاده از یک دستگاه محصولات متنوعی تولید کنید و بدین ترتیب برای تمامی سلیقه ها محصول مناسبی آماده کنید و کسب درآمد در منزل را تجربه کنید.

دستگاه خشک کن سبزی و میوه برای کار هایی مناسب و مفید بوده است که تصمیم به تولید حجم زیادی از سبزیجات و میوه دارد.

بعد از تهیه بهترین دستگاه خشک ن باید بتوان از آموزش های مناسبی برخوردار بود که برای این ار باید هزینه ی بسیار زیادی صرف نمود که برای حل این مشکل شرکت ماشین سازی طیب لی تمامی آموزش ها ی لازم را برای تولید مو های خشک باکیفیت به صورت رایگان در اختیار تولید کنند گان می گزارد.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

آموزش نحوه خشک کردنبهترین دستگاه خشک کنخرید خشک کن ارزانخرید خشک کن کم مصرفخشک کن سبزیمیوه خشککنمیوه و سبزی خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *