آموزش تولید و بسته بندی سبزی خشک ومیوه خشک


آموزش تولید و بسته بندی سبزی خشک ومیوه خشک با ماشین سازی طیب لی

بیکاری به معضل اصلی جوانان و خانواده ها و چالش اصلی جامعه تبدیل شده و جامعه از آسیب های اجتماعی ناشی از بیکاری و به دنبال آن فقر رنج می برد که ایجاد مشاغل خانگی می تواند به عنوان راهکاری موثر برای کاهش بیکاری و حتی توسعه اقتصادی در جامعه منجر شود.

میوه خشک جز تنقلات گرانقیمت بوده و اکثرا در میوه فروشی ها و آجیل فروشی های لوکس و با قیمت مناسب عرضه می شود.

دانستن علم تولید و دستیابی به آن و اگاهی از نیاز بازار اصلی ترین شرط ورود به عرصه تولید در هر زمینه ای است بویژه در حوزه صنایع غذایی و صنایع تبدیلی در کنار اینها برنامه ریزی برای تولید شرط اصلی موفقیت است به عنوان مثال برخی از میوه ها فصلی هستند و در سایر فصل ها وجود ندارند که باید با برنامه ریزی در فصل شان به میزان کافی اقدام به تهیه و خشک کردن آنها کرد تا در مواقع دیگر از سال نیز به مقدار کافی از آن میوه خشک را داشته باشیم و این یعنی علم تولید و برنامه ریزی برای تولید .

شزکت ماشین سازی طیب لی:

تمام مواد اولیه مورد استفاده در کارخانه ماشیمن سازی طیب لی از بهترین مواد موجود در بازار می باشند که کمک بسیاری در بالا بردن کیفیت نهایی این دستگاه ها دارد. خشک کردن میوه در این دستگاه به این صورت میباشد که تمام نقاط دستگاه و همه ی سینی های آن به یک انداره خشک میشوند و به اصطلاح سیرکولاسیون دستگاه های خشک کن کاملا استاندارد میباشد. تعداد سینی ها در هر کدام از دستگاه ها مختلف میباشد، دستگاه های بزرگ تر از تعداد سینی های بیشتری برخوردار هستند.

برای حمل و نقل میوه خشک میتوانید با توجه به وزن آن و مقصد ارسالی از باربری ها، اتوبوس، پست، پیک موتوری و… استفاده کنید. در مورد حمل و نقل از طریق باربری ها باید گفت که هزینه آن بر اساس تعداد کارتن می باشد پس بعضی از میوه ها مانند: پرتقال خشک، لیمو ترش خشک و… که سبک هستند، معمولا در اوزان بالا هزینه حمل و نقل بیشتری دارند

شرکت ماشین سازی طیب لی، دستگاه های خشک کن میوه و سبزی  را در ظرفیت های مختلف صنعتی ، نیمه صنعتی و خانگی طراحی و تولید کرده است.

کسب وکار خانگی:

سبزی خشک،میوه خشک  محصولی مصرفی است و همیشه برای آن تقاضا وجود دارد ضمن اینکه ماندگاری بالایی دارد و تولید آن نیز به تجهیزات یا مهارت های خاصی نیاز ندارد. کسب و کاری خانگی که با حداقل با تبدیل 200 کیلوگرم سبزی به سبزی می شود بیش از 118 درصد سود به دست آورد.

تکته قابل عرض در درآمد این صنعت میزان صادرات میو ه خشک از ایران به سایر کشور ها درحال افزایش می باشد و این تقاضا به دلیل کیفیت و مرغوبیت میوه های خشک شده، همچنین جایگزینی برای خوراکی های صنعتی و شیمیایی می توان بیان کرد.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

اخبار

آموزش نحوه خشک کردناشتغال زاییخرید بهترین دستگاه خشک کنخرید خشک کن سبزی صنعتیخرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی کم مصرفخرید میوه خشکخشک کن میوهمیوه و سبزی خشک شده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *