میزان محصول خروجی دستگاه میوه خشک کن


میزان محصول خروجی دستگاه میوه خشک کن و سبزی خشک کن دستگاه های ماشین سازی طیب لی

اگر شما شخصی باشید که تصمیم گرفته اید از طریق تولید میوه خشک و راه اندازی خط تولید چیپس میوه برای خود و اطرافیانتان کسب و کاری را راه اندازی کنید با سوالات و مسائل مختلفی در شروع کار مواجه هستید. از انتخاب مکان کارگاه گرفته تا انتخاب دستگاه مناسب و سرمایه راه اندازی مورد نیاز اولیه و همچنین فکر کردن به بازار فروش محصولاتتان

گروه ماشین سازی طیب لی  در این مقاله سعی میکنند به عنوان مشاور در  یکی از اصلیترین مسائلی که پیش روی شما به عنوان کارآفرین تولید میوه خشک که همان انتخاب دستگاه میوه خشک کن مناسب است ،حضور داشته باشند.

خروجی و سرعت دستگاه خشک کن:

سرعت دستگاه در خشک کردن میوه و سبزیجات فاکتور مهم دیگری است که باید به آن توجه کرد، اگر دستگاه شما دارای سرعت بالایی در خشک کردن باشد شما میتوانید در روز چندبار از دستگاه خروجی بگیرید و میزان تولیدی چیپس میوه خود را افزایش دهید.

راه اندازی کارگاه میوه خشک کنی از جمله مشاغل در خانه است که هزینه بسیار کمی برای شروع آن لازم است و حال اگر بخواهیم سود بیشتری حاصل گردد باید کارگاه صنعتی خشک کن میوه و سبزی را راه اندازی کنیم.در این صورت هزنه ها افزایش و در مقابل سود و برداشت شما نیز افزایش می یابد.

برای راه اندازی این صنعت شما نیاز مند ابزار و تجهیزاتی برای سهولت کار خود می باشید که توصیه ما به شما تماس با شرکت ماشین سازی طیب لی و اخذ  لیست محصولات جانبی تولید میوه خشک می باشد.

شما به تجهیزاتی از جمله:اسلایسر،هسته گیر]پوستکن میوه و….نیاز دارید که ماشین سازی طیب لی گزینه ی بسیار مناسبی برای تهیه ی این لوازم بشمار می آید.

خشک کردن میوه در منزل:

اگر دوست دارید در منزل خود به جای تنقلات مضر از خوراکی‌های سالم و مقوی استفاده کنید، گروه ماشین سازی طیب لی خرید دستگاه میوه خشک کن خانگی را به شما پیشنهاد می‌کند. به این ترتیب می‌تواند میوه‌های خشک و برگه‌های خوشمزه‌ی میوه را به‌راحتی در خانه‌ی خود تهیه کنید. این محصول با تولید حرارت و از بین بردن آب میوه‌ها آن‌ها را خشک کرده و مواد معدنی و ویتامین‌ها آن‌ها را حفظ می‌کند.

خرید دستگاه خشک کن میوه در تهران چگونه انجام می شود؟

میوه خشک یا چیپس میوه یکی از تنقلات و خوراکی‌های سالم است که از گذشته به طور سنتی تولید می‌شده و محبوبیت زیادی داشته و امروزه نیز با وجود انواع دستگاه میوه خشک کن و سبزی خشک کن این امر به صورت گسترده رواج  پیدا کرده وچیپس‌های میوه متنوعی در بازار موجود است.

دستگاه خشک کن میوه از ماشین آلات آماده سازی محصول  است ونحوه کار میوه خشک کن و سبزی خشک کن کلا اینگونه است که با تخلیه رطوبت میوه‌ها و سبزی ها بدون اینکه میوه مواد مغذی و ویتامین‌های خود را از دست بدهد، آنها را خشک می‌کند.

ولی خرید میوه خشک به دلیل قیمت بالای آن آنچنان به صرفه نیست که شما آن را خرید کنید و به عنوان فروشنده بخواهید آن  را در بازار توضیع کنید چرا که تولید کننده هایی که خود دستگاه خشک کن میوه و سبزی دارند درحال توید این میوه و سبزی های خشک هستند و میتوانند به قیمت خیلی پایینتر آن را به بازار هدف عرضه نمایند.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

اشتغال زاییخرید خشک کن ارزانخرید خشک کن میوه و سبزی ایرانیخشک کن میوه و سبزیراه اندازی صنعت میوه خشکمیوه خشک کنمیوه و سبزی خشک کردن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *