لیست قیمت میوه و سبزی خشک کن


لیست قیمت  دستگاه های میوه و سبزی خشک کن ماشین سازی طیب لی

خشک کردن میوه در خانه یک راه مقرون به صرفه برای نگهداری میوه ها به مدت طولانی است. برای اینکار روش های متعددی وجود دارد که اغلب سنتی هستند. ولی برای خشک کردن میوه به روش غیر سنتی نیاز به دستگاه دارید زیرا دستگاه، میوه را به طرز باکیفیت تری خشک می کند و مدت زمان آن نیز کمتر است.

ظرفیت دستگاه خشک کن:

انواع دستگاه میوه خشک کن کابینی در ظرفیت های40, 100, 200, 300 و 450 کیلوگرم در هر پارت ساخته می‌شوند.
کمترین ظرفیت دستگاه میوه خشک کن تونلی 900 کیلوگرم در ساعت است.
نکته مهم : منظور از ظرفیت دستگاه میوه خشک کن، ظرفیت ورودی محصول است و عدد آن نشان دهنده میزان محصول قابل خشک شدن در هر بار استفاده از دستگاه میوه و سبزی خشک کن است

میوه خشک های درشت خریدار بیشتری دارند و همچنین از کیفیت بیشتری برخوردار هستند پس برای این موضوع باید میوه ای را که خریداری میکنید تازه و درشت باشد و همچنین باید بدانید که میوه پس از خشک شدن کمی کوچک میشود و خود را جمع می کند. طبیعی است که خرید میوه در فصل خود به صرفه تر میباشد.

اکنون به این نتیجه می‌رسید که خرید یک میوه‌خشک کن بسیار مقرون‌به‌صرفه بوده و دیگر لازم نیست با هر بار رد شدن از کنار قنادی‌ها، آجیل‌ و میوه‌های خشک‌شده را با حسرت نگاه کنید. کافیست چند کیلو میوه با نازل‌ترین قیمت از میوه‌فروشی محل تهیه کنید و آن را درون این دستگاه‌ها قرار دهید.

میوه‌ خشک‌کن‌ها مانند سایر تجهیزات برقی دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام مزایای خاص خود را دارد. از این رو، ابتدا باید ویژگی‌ها و قابلیت‌های این دو دستگاه را بررسی و در آخر با هم مقایسه کرد.

مزایای استفاده از دستگاه خشک کن:

از مزایای استفاده از دستگاه های خشک کن، سرعت بخشیدن به امر تولید، رعایت شدن اصول بهداشتی، تولید محصولی با کیفیت بالاتر، کاهش دور ریز و غیره می باشد. شرکت آراد ماشین تمامی دستگاه های مورد نیاز در خط تولید خشک کردن میوه و سبزی را طراحی و تولید می کند.

 برای اینکه میوه خشک شما به صورت یکدست و صاف خشک شود باید از دستگاه میوه خشک کن استفاده کنید.

نگهداری میوه خشک:

اغلب میوه های خشکیده درصورتی که به این طریق نگهداری شوند، ۹ الی ۱۲ ماه قابل استفاده هستند. میوه های خشک آماده و بسته بندی شده، بعد از باز شدن باید زودتر استفاده شوند و امکان دارد لازم باشد برای جلوگیری از خراب شدن، آن ها را در یک کیسه ی سربسته داخل یخچال بگذارید.

خرید میوه خشک کن می‌تواند شما را در خشک کردن میوه به خودکفایی کامل برساند. کافیست چند کیلو میوه خریداری کرده و آن را به مدت چند ساعت درون دستگاه‌های میوه خشک‌کن قرار دهید. سپس، با کمی حساب سر انگشتی متوجه خواهید شده که از خریدی که کرده‌اید راضی هستید و دیگر دغدغه‌ای از بابت تهیه میوه‌های خشک‌شده ندارید.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

اشتغال زاییخرید خشک کن خانگیخرید خشک کن میوه و سبزی ایرانیخرید میوه خشک کن با کیفیتخشک کن سبزیخشککنخشککن سبزی ایرانیسبزی خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *