لیست قیمت دستگاه خشک کن میوه| خرید و مشخصات گروه ماشین سازی طیب لی


لیست قیمت دستگاه خشک کن میوه| خرید و مشخصات گروه ماشین سازی طیب لی

خشک کردن چیپس میوه امروزه همانند گذشته نمی باشد خشک کردن چیپس میوه امروزه به کمک دستگاه های صنعتی میوه خشک کن انجام می شود اما در گذشته مردم برای اینکه بتوانند میوه را به مدت طولانی نگهداری کنند و از آن استفاده کنند میوه را خشک می کردند اما خشک کردن به روش سنتی مضرات بسیار زیادی را داشت مثلاً : میوه ها کپک میزد یا حتی میوه کرم میزد و این عمل باعث می شد تا چیپس میوه به روش استاندارد تولید نشود و سلامت ما را به خطر بیندازد.

عملکرد دستگاه خشککن:

این دستگاه با گرفتن آب میان بافتی مواد غذایی آنها را بدون پخت خشک میکند.این دستگاه به شیوه کاملا بهداشتی میوه ،سبزیجات و مواد غذایی شما را خشک کرده تا بتوانید از آنها به عنوان تنقلات سالم یا میان وعده در تمام فصول استفاده نمایید .در ضمن عملکرد این وسیله بدین صورت است که هوای گرم با استفاده از  فن مجهز در درون دستگاه به چرخش در می آید و تمام مواد غذایی را بصورت یکنواخت خشک میکند.

در بازار، محصولات میوه خشک را به صورت فله‌ای یا در بسته‌بندی‌های متفاوت ارائه می‌دهند. این محصولات طرفداران زیادی دارند؛ اما نکته اصلی اینجاست که این محصولات از نظر سلامت و کیفیت اعتبارسنجی نشده‌اند و قیمت‌های در نظرگرفته شده برای آنها بسیار بالا و غیر معقول است.

ظرفیت دستگاه خشک کن:

انواع دستگاه میوه خشک کن کابینی در ظرفیت های40, 100, 200, 300 و 450 کیلوگرم در هر پارت ساخته می‌شوند.
کمترین ظرفیت دستگاه میوه خشک کن تونلی 900 کیلوگرم در ساعت است.
نکته مهم : منظور از ظرفیت دستگاه میوه خشک کن، ظرفیت ورودی محصول است و عدد آن نشان دهنده میزان محصول قابل خشک شدن در هر بار استفاده از دستگاه میوه و سبزی خشک کن است

میوه خشک های درشت خریدار بیشتری دارند و همچنین از کیفیت بیشتری برخوردار هستند .

سرعت دستگاه در خشک کردن میوه و سبزیجات فاکتور مهم دیگری است که باید به آن توجه کرد، اگر دستگاه شما دارای سرعت بالایی در خشک کردن باشد شما میتوانید در روز چندبار از دستگاه خروجی بگیرید و میزان تولیدی چیپس میوه خود را افزایش دهید.

میوه خشک ماشین سازی طیب لی:

در این بازار شما می‌توانید انواع میوه‌های خشک را از دسته‌بندی آجیل و خشکبار به‌صورت تک میوه یا مخلوطی از میوه‌ها، به مقدار دلخواه از صد گرم تا چند کیلوگرم سفارش دهید. همچنین می‌توانید قبل از ثبت خرید، محصولات را از نظر قیمت، کیفیت و سلامت، مقایسه کنید.

در بازار، محصولات میوه خشک را به صورت فله‌ای یا در بسته‌بندی‌های متفاوت ارائه می‌دهند. این محصولات طرفداران زیادی دارند؛ اما نکته اصلی اینجاست که این محصولات از نظر سلامت و کیفیت اعتبارسنجی نشده‌اند و قیمت‌های در نظرگرفته شده برای آنها بسیار بالا و غیر معقول است.

  • از یک دستگاه میوه خشک کنی خانگی می‌توان برای خشک کردن انواع میوه و سبزیجات استفاده کرد. این بدین معنی است که شما می‌توانید با استفاده از یک دستگاه محصولات متنوعی تولید کنید و بدین ترتیب برای تمامی سلیقه ها محصول مناسبی آماده کنید و کسب درآمد در منزل را تجربه کنید.

چیپس میوه و سبزی های خشک به کشورهای عربی و اروپایی صادر نمایید شرکت ماشین سازی طیب لی یکی از بزرگترین تولید کننده های دستگاه های میوه خشک کن صنعتی هوشمند در ایران می باشد این شرکت با تکیه بر متخصصان داخلی کشور توانسته دستگاه هایی با قابلیت هوش مصنوعی تولید و روانه بازار کند.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

اشتغال زاییخرید میوه خشک کن ایرانیخشککن سبزیخشککن سبزی و میوهدستگاه خشک کنسبزی خشک کنقیمت میوه خشکمیوه خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *