قیمت بروز دستگاه خشک کن میوه و سبزی


قیمت بروز شده دستگاه های  خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی

می توان طیف گسترده ای از میوه ها از جمله انگور (نه همه انواع آن)، سیب، زردآلو، گلابی، هلو، انجیر، خرما، آلو و موز را خشک کرد و از آنجا این میوه ها پس از خشک شدن بعضا حالت ترد پیدا می کنند، به آنها چیپس میوه نیز گفته می شود.چند سالی است که خشک کردن میوه در خانه به شدت رواج پیدا کرده و مورد استقبال قرار گرفته است. چند راه متفاوت برای چیپسی کردن میوه ها وجود دارد که هر کدبانویی به یکی از این روش ها، میوه های مورد نظر خود را خشک و نگهداری می کند.

بسیاری از متخصصان معتقدند میوه های خشک برای سلامتی بدن مفید بوده و سرشار از مواد مغذی می باشند و همچنین اثرات درمانی بسیار موثری را در بر خواهند داشت.

خشککن های ماشین سازی طیب لی:

خشک کن میوه و سبزی  ماشین سازی طیب لی با هدف خشک کردن و افزایش ماندگاری میوه با حجم متفاوت و حفظ طعم و رنگ، از جملات محصولاتیست که برای مصارف خانگی و صنعنی تولید و عرضه شده است. همچنین میتوان با نگهداری میوه و سبزی های خشک شده در ظروف در بسته، برای زمان های طولانی از آنها نگهداری کرد و با استفاده از این تنقلات سالم و کم کالری در هر زمان و هر فصل سال لذت برد.

ویژگی دستگاه خوب:

یک دستگاه خشک کن باید بتواند بهترین میوه های خشک را با بهترین کیفیت خشک نماید براین کار باید دستگاه توانایی کنترل کردن تمامی فاکتور های مناسب برای خشک کردن را داشته باشد از طرفی دستگاه باید بتواند به خوبی تمامی میوه هایی را که در داخل آن قرار می گیرد را به خوبی به صورت کاملا یک دست خشک نماید که برای این کار باید دستگاه های خشک کن دارای فن های دمنده و مکنده مناسبی باشند.

یکی از موارد بسیار مهم پیش از خرید دستگاه خشک کن، انتخاب دستگاه خشک کن مناسب است. شرکت ماشین سازی طیب لی دستگاه های خشک کن خود را در دو مدل تونلی و کابینی به مشتریان خود عرضه می کند.

قیمت دستگاه خشک کن

قیمت دستگاه های خشک کن با توجه به نوع و ظرفیت آن ها متفاوت است همچنین به دلیل کیفیت و عملکرد بالای آن بسیار مناسب و مقرون به صرفه است. در خشک کن های کابینتی تعداد سینی ها نشان دهنده ظرفیت دستگاه است.

مزایای استفاده از دستگاه خشک کن:

از مزایای استفاده از دستگاه های خشک کن، سرعت بخشیدن به امر تولید، رعایت شدن اصول بهداشتی، تولید محصولی با کیفیت بالاتر، کاهش دور ریز و غیره می باشد. شرکت آراد ماشین تمامی دستگاه های مورد نیاز در خط تولید خشک کردن میوه و سبزی را طراحی و تولید می کند.

یک دستگاه خشک کن باید بتواند فاکتور های مناسب برای خشک کردن محصولات را داشته باشد مهم ترین موارد برای کنترل کردن در خشک کردن دما و رطوبت هستند که باید به خوبی کنترل شوند برای این که بتوان این موارد را کنترل نمود باید بتوان از سنسور های اندازه گیری مناسبی برای این کار استفاده کرد و به علاوه برای این که بتوان داده هایی را که این سنسور ها به سیستم کنترلی ارسال می کنند را با بهترین دقت ارسال نمود به همین دلیل است که باید سنسور های اندازه گیری در بهترین نقاط دستگاه ها نصب شوند

شرکت ماشین سازی طیب لی، دستگاه های خشک کن میوه و سبزی  را در ظرفیت های مختلف صنعتی ، نیمه صنعتی و خانگی طراحی و تولید کرده است.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

اشتغال زاییخرید بهترین دستگاه خشک کنخرید خشک کن گوشتخرید خشک کن میوه و سبزی ایرانیخشک کردن میوه و سبزیخشککنمیوه خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *