طریقه ی خشک کردن پرتقال

خشک کردن پرتقال

پرتقال میوه پاییزی است و دراین فصل مردم استفاده های بسیاری را از پرتقال می کنند. یکی از استفاده های پرتقال، خشک کردن آن است که در فصل هایی که پرتقال نیست از آن استفاده می شود و علاوه بر این صنعت(خشک کردن میوه و سبزی به وسیله دستگاه های صنعتی و نیمه صنعتی ماشین سازی طیب لی) تبدیل به یکی از صنعت های موفق ایرن گردیده است.البته این اتفاق در صورتی می افتد که شما با مشاورین و مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی همراه بوده و چم و خم های این کار را فراگیرید.

اکنون گام به گام  طریقه خشک کردن آن را  یاد بگیرید.

چگونه؟

بخش اول: تهیه ی پرتقال مناسب خشک کردن به قیمت مناسب

درست است،ما برای خشک کردن و کسب سود بیستر نباید از میوه های لوکس و درجه یک استفاده کنیم،برای افزایش سود در آمد در این حرفه می بایست شما اول تحقیق کرده و مکان هایی مثل تره بار،باغداری ها،سردخانه ها و… را پیدا کرده وپرتقال هایی که کمی لک دار هستند و یا باران خورده و یا….

که به نصف یا یک سوم قیمت پرتقال معمولی حساب میشود تهیه نمود.

بخش دوم:شست و شو وگند زدایی پرتقال

پس ابتدا پرتقال ها را بشویید و در صورتی که لکه دارند، قسمت‌های لکه دار را جدا کنید.

بخش سوم:اسلایس کردن پرتقال

این بخش قلق ها وآموزشهای خیلی خاصی دارد برای جلوگیری از تلخ شدن پرتفال که ماشین سازی طیب لی همه ی این آموزش ها و قلق ها را در اختیار شما قرار می دهد تا شما بهترین محصول خود را به بازار  را ارائه دهید.

اکثرا پرتفال را با پوست اسلایس و خشک می کنند مگر اینکه سفارش مشتری خاصی داشته باشد و مشتری محصول را بدون پوست بخواهد.

البته پوست پرتقال را نیز می توانید خشک کنید .این محصول نیز مشتری های بسیاری دارد.از پوست پرتقال در اسانس گیری و در صنایع دمنوش سازی،صنایع غذایی،صنایع آمیوه و شکلات سازی و…. استفاده میگرددو

در خواص پوست پرتقال گفته شد که دارای ویتامین C و سایر آنتی اکسیدان ها می باشد. که برای داشتن پوست سالم و شاداب لازم است.

پوست پرتقال دارای نیتروژن است که میتوان از آن به عنوان یک کود عالی برای خاک گلدان و باغچه خودتون استفاده کنید و گیاهان خود را تغذیه کنید.

بخش چهارم:استفاده از مواد نگهدارنده برای افزایش طول عمر میوه خشک

پرتقال ‌ها را به صورت حلقه حلقه  به وسیله اسلایسر دستی ماشین سازی طیب لی  در اندازه های 6 میل برش بزنید، استفاده از این وسیله باعث می شود تا  اندازه برش‌ها یکسان باشد تا پرتقال ‌ها به طور یکنواخت خشک شوند.

بخش پنجم:چیدن اسلایس ها داخل دستگاه خشک کن میوه و سبزی

بعد از سپری کردن مرحله ی قبلی و اسلایس و  استفاده از مواد نگهدارنده ،اکنون شما میتوانید اسلایس ها را  بروی سینی دستگاه چیده و در دستگاه خشک کن میوه و سبزی خود قرار دهید.

بخش ششم:تنظیم زمان و دمای دستگاه خشک کن

درخشک کردن پرتقال قلق های بسیار ریز و بسیاری وجود دارد تا میوه به بهترین حالت ممکن خشک شود.ابتدا زمانی که چیدمان شما درون دستگاه خشک کن میوه و سبزی تمام شد،شما باید به پرتفال های چیده شده شک وارد کنید این به این معنی است که ابتدا به مدت1-2ساعت دما را بر روی حدود65 درجه قرار میدهید و پس از آن دما را به حدود55 درجه کاهش داده و اجازه میدهید دستگاه کار خود را با توجه به دما و زمان انجام دهد.در پایان کار دستگاه خود خاموش میشود .

بخش هفتم:خالی کردن میوه خشک داخل دستگاه و بسته بندی محصول خشک شده

اکنون نوبت آن رسیده شما محصول خشک شده خود را  جمع آوری کرده و در بسته بندی های دلخواه نیم یا1 کیلویی ،بسته بندی کنید و به وسیله ی دستگاه دوخت ماشین سازی طیب لی لبه ی بسته بندی آن را پرس کنید تا رطوبت وارد و خارج نشود.باید توجه کنید پرتفال خشک شده همانند

چیپس شکننده می باشد و نرم نیست.

شما میتوانید برای افزایش سود در فروش پرتقال  های خشک را که در فصل فراوانی پرتقال خشک کرده اید به سردخانه منتقل کنید و در زمان کمبود این میوه آن را به بازار عرضه کنید تا سود بیشتری حاصل شما گردد.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

 

 

آموزش ها

آموزش نحوه خشک کردنپرتقال خشک شدهخرید خشک کن ارزانخرید دستگاه سبزی و میوه خشک کنخرید میوه خشک کن گازیخشک کن پرتقالخشک کن سبزی و میوهسبزی خشک کن خانگیمیوه خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *