دستگاه میوه خشک کن برقی بهتر است یا گازی-ماشین سازی طیب لی


دستگاه میوه خشک کن برقی بهتر است یا گازی-ماشین سازی طیب لی

شما با استفاده از دستگاه خشک کننده ای که در اختیار دارید میتوانید میوه ها، سبزیجات، غلات، گوشت، گلها و هرچیزی که مد نظرتان است را بدون هیچ محدودیتی خشک کنید. برای درست کردن غذاهای خانگی همچون گرانولا، لواشک و میوه های خشک استفاده از دستگاه خشک کننده انتخابی هوشمندانه است. شما برای درست کردن غذاهایی که تهیه کردن ان سخت است نیز میتوانید از خشک کننده استفاده کنید. شما اگر بخواهید تمپه اندوزیایی، ناتو ژاپنی، ماست تازه و حتی غذاهایی که برای اماده شدن نیاز به دمای ثابت دارند را درست کنید دستگاه خشک کننده گزینه مناسبی برای شما می باشد چون استفاده از آن آسان و همچنین ارزان است و باعث می شود تنوع غذایی داشته باشید.

قیمت دستگاه های خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی

قیمت های دستگاه های خشک کن میوه و سبزی بسیار با هم تفاوت دارد و شما باید با تحقیق و پرس و جو جلو بروید . اول از همه به بازدید شرکت سازنده دستگاه خشک کن میوه و سبزی بروید و از خط تولید بازدید کنید و خدمات و پشتیبانی آن ها را جویا شویدو اگر میتوانید با باقی مشتریان و تولید کننده های آنان اراتباط بگیرید.

برخی از دستگاه های خشک کن ممکن است قیمت های پایینی داشته باشند اما بعدا در طول مسیر با نداشتن پشتیبانی و آموزش شما در دردسر خواهید افتاد.

شما نباید ملاک خرید دستگاه خشک کن سبزی و میوه خود را قیمت قرار دهید چون شما تنها یک دستگاه نمیخواهید و باید آموزش و پشتیبانی دستگاه را هم داشته باشید تا بتوانید محصول بهتر و با کیفیت تری تولید کنید  به بازار غرضه کنید.

خواص خشک کن ها:

خشک کننده ها بدون اینکه غذا را بپزند رطوب آن را از بین میبرند و خشک می کنند. دستگاه برای خشک کردن مواد غذایی از یک وسیله حرارتی استفاده میکند که دما و گرمای یکسانی تولید میکند. دستگاه خشک کن های خانگی  دارای یک پنکه کوچک(فن) می باشند که هوا را در قسمتهای مختلف مانند قسمت پایین یا پشت دستگاه و بین سینی ها جابجا می کند.

برای راه اندازی یک تولیدی میوه خشک ( چیپس میوه ) نیاز به یک دستگاه میوه خشک کن صنعتی بوده و همچنین برای مراحل آماده سازی که شامل شستشو ، پوست کندن ، هسته گیری ، اسلایس ( ورقه ) کردن می شود نیز می توان از تجهیزات دستی یا برقی استفاده کرد. پس از خشک کردن محصول نیز با استفاده از دستگاه های مختلف بسته بندی محصول را بسته بندی کرده و انبار می کنید.

نتیجه گیری

میوه در هر حالتی باشد چه تازه یا خشک باشد برای شما خوب است و فواید زیادی به همراه دارد. در حالت طبیعی میوه خشک‌شده می‌تواند یک میان وعده‌ی مناسب، جایگزین انواع تنقلات مضر در مهمانی‌ها باشد. متخصصان تغذیه معتقدند هر فرد برای حفظ سلامتی خود باید روزانه نصف لیوان معادل ۵۰ گرم میوه خشک‌شده میل نماید.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید دستگاه میوه و سبزی خشک کنخرید میوه و سبزی خشک کنخشک کن میوه خانگیخشککنسبزی خشکسبزی خشک کنمیوه خشککنمیوه خشککن برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *