دستگاه میوه خشک کن

در عصر حاضر دیگر فریز کردن مواد غذایی به خصوص میوه ها به عنوان بهترین روش شناخته نمی شود. به ویژه که بیشتر میوه ها در حالت یخ زدگی تمام خاصیت ها و ویتامین های خود را از دست می دهند و حتی ظاهرشان نیز تغییر می‌کند. همه این عوامل باعث شده که روش نگهداری دیگری که همان خشک کردن میوه و تهیه چیپس میوه است، مورد قبول افراد زیادی باشد و هر روز بر طرفداران آن افزوده شود.

همه این روزها به دنبال پیدا کردن خوراکی هایی که جایگزین تنقلات شیمیایی و مواد غذایی که با مواد افزودنی همراهند میباشند، استفاده از موادغذایی مقوی و ارگانیک برای سلامتی و بالابردن سیستم ایمنی بدن، میتواند نقش مهمی داشته باشد. به همین دلیل استفاده از میوه ها بسیار میتواند برای سلامتی مفید باشد و شاید بتوان گفت ایده و ساخت این ماشین آلات برای خشک کردن میوه های متنوع در فصل های مختلف سال به همین دلیل مطرح و اجرا شده است. چیپس میوه یکی از خوراکی هایی سالمی به شمار می آید که طرفداران زیادی دارد و با استفاده از دستگاه میوه خشک کن، قادر خواهید بودید در هر فصل سال میوه خشک، خود را تهیه کنید.

 دستگاه خشک کن میوه تنها محدود به تولید نوع میوه خاص نمی شود بلکه با این دستگاه می توانید انواع میوه ها و سبزیجات را خشک نمایید. به همین دلیل به آن دستگاه سبزی خشک کن هم گفته می شود. خشک کردن میوه ها و سبزیجات باعث جلوگیری از فساد میکروبی آنها می شود. در این روش با خشک کن میوه و خشک کن سبزی میزان رطوبت محصول را کاهش می دهید.

 خشک کردن علاوه بر ایجاد اثر حفاظتی روی محصول باعث کاهش وزن و حجم آن به میزان زیادی می شود. برخی از کشورها به دلایل اقلیمی و آب و هوایی و هزینه بالای حمل و نقل میوه و سبزیجات تازه و کوتاه بودن زمان نگهداری آنها نیاز زیادی به میوه ها و سبزیجات خشک دارند.

 این عوامل یک فرصت مناسب برای تولید و صادرات میوه خشک، چیپس میوه و سبزی خشک را فراهم کرده است. تنها کافیست دستگاه میوه خشک کن تهیه و کار میوه خشک کنی را شروع نمایید. در بین کسب و کارهای کوچک حرفه تولید میوه خشک یک ایده سودآور جذاب به شمار می آید.

دستگاه های خشک کن میوه و سبزی که شما می بایست انتخاب کنید چه در حجم خانگی و چه در حجم صنعتی و در حجم نیمه صنعتی ،باید دارای کنترلر تایمر و دما باشد.

البته میوه و ها و دستگاه های خشک کن از نظر هم تایم خشک کردن و خشک شدن و درجه ی  دمای خشک شدن بسیار با یکدیگر متغیر می باشد.

استفاده از دستگاه میوه  و سبزی خشک کن، سبب می شود آب میوه به صورت خیلی آرام ، آهسته و با حرارت خیلی کم تبخیر شود.اکثر این دستگاه های میوه خشک کن و سبزی خشک کن  خانگی در کف خود المنت برقی مشبک دارند که روی آن ها هواکش قرار دارد.

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

آموزش ها

بهترین دستگاه خشک کنخشک کن میوه و سبزی کم مصرفخشککنمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *