دستگاه خشک کن گیاهان دارویی


دستگاه خشک کن گیاهان دارویی چگونه است؟

سالانه بیش از 170 هزار تن ادویه وارد کشور می شود که با در نظر گرفتن آب و هوای چهار فصل کشور مان می توان بسیاری از آنها را کشت کرده و با توجه به بازار بیش از 170 هزار تن در سال این محصولات سود خوبی را بدست آورد. ادویه جات پس از کشت مراحل آماده سازی و فرآوری دارند که از جمله آنها می توان به شستشو، خشک کردن، خرد کردن، آسیاب کردن، میکس کردن و مخلوط کردن، بسته بندی به شکل های مختلف اشاره کرد.

شما با استفاده از دستگاه های خشک کن میوه و  سبزی نه تنها می توانیدانواع میوه و سبزیجات را خشک کنید بلکه می توانید گیاهان دارویی و قارچ و گوشت و…. را نیز خشک کنید.

امروزه با پیشرفته شدم علم پزشکی و گیاه شناسی دانشمندان برای اکثر بیماری ها و بیماران خود گیاهان دارویی را تجویز می نمایند که هم خاصیت دارویی داشته و هم ضرر و زیان آن برای بیمار کمتر می باشد.

ستفاده از دستگاه خشک کن صنعتی و یا نیمه  صنعتی ماشین سازی طیب لی برای گیاهان دارویی روز به روز رو به توسعه بوده و با توجه به اینکه در سراسر کشور عزیزمان ایران مناطق مختلفی هستند که در هر منطقه گیاهان دارویی مختلف بصورت خودرو رشد می کنند و گاهی هم گیاهان دارویی در این مناطق کشت می شود؛ تولید گیاهان دارویی و فرآوری آن بسیار سودآور بوده و بسیار استقبال شده است.

عملکرد دستگاه خشک کن گیاهان دارویی ماشین سازی طیب لی

  با حرارت غیر مستقیم و هوای داغ سشواری می باشد.
ساخت این دستگاه های خشک کن با استفاده از بهترین و مرغوب ترین لوازم می باشد.
کار با برق تک فاز و گاز شهری و یا گازوئیل می باشد.

میوه‌های خشک سال‌هاست وارد بازار تنقلات شده‌اند و طرفداران زیادی دارند.و جایگزینی مناسب برای محصولات همچون چیبس سرخ شده سیب زمینی وپفک می باشد . مخلوط ‌کردن آن‌ها با آجیل یا سرو انفرادی آن‌ها در میهمانی‌ها، کافی‌شاپ‌ها و رستوران‌ها به‌عنوان تنقلات، به امری عادی و قسمتی از توقعات میهمانان یا مشتریان تبدیل شده است. با استفاده از میوه و سبزی خشک ‌کن تهیه‌ی تنقلات سالم و طبیعی به شکل ‌دلخواه ممکن می‌شود.

دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی به نسبت استفاده ای که دارند به انواع محتلفی تقسیم می شوند که هر کدام برای خشک کردن نوع خاصی از محصولات می باشد که برای خشک کردن میوه ها و سبزی ها دستگاه های خشک کن هوای داغ بسیار مناسب می باشد و می توان از آن ها برای خشک کردن میوه ها و گیاهان و حتی دارو های گیاهی و قارچ و…استفاده نمود.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

خرید گیاه خشک کنخشک کن گیاهخشک کن میوهدستگاه میوه خشک کنگیاهان داروییمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *