دستگاه خشک کن گوشت

دستگاه خشک کن سه کابین

دستگاه خشک کن گوشت چگونه است؟

امروزه می توان هر محصول و کالایی را در هر سایز و ابعادی به راحتی بسته بندی کرد. با توجه به پیشرفت های شگرف در دنیای تکنولوژی انواع دستگاه بسته بندی برای محصولات مختلف ساخته شده است.

همچنین در کنار این توفیقات در تولید دستگاه های بسته بندی، می توان به راحتی، تمامی محصولات باغی و کشاورزی و حتی مواد پروتئینی مختلف را خشک و نگهداری و به فروش رساند زیرا انواع دستگاه خشک کن برای رفع نیاز تمامی محصولات با ظرفیت های گوناگون در بازار موجود است.

گروه ماشین سازی طیب لی با ساختن دستگاه های خشک کن خانگی و صنعتی و نیمه صنعتی و دارا بودن بهترین مهندسین و مشاوران ذبده می توانند راهنمایی شما در انتخاب نوع دستگاه خشک کن مناسب باشند.

ویژگی دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی؟

دستگاه های خشک کن میوه و سبزی قابلیت خشک کردن انواع و اقسام مواد پروتوئینی ،میوه جات و سبزیجات و….را دارند که البه میزان ظرفیت ورودی دستگاه خشک کن شما به نوع خشک کن بستگی دارد و این حجم از 45 کیلوگرم آغاز و تا450 کیلوگرم ادامه دارد.

شما برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را توسعه بخشید و میوه های خشک تولید نمایید باید بتوانید تمامی آموزش های تولید میوه را گزرانده باشید و یا خود به تجریه بپردازید که شرکت ماشین سازی طیب لی در راستای سهولت کار تولید کنندگان تمامی آموزش ها را توسط  آموزش  به تولید کنندگان ارائه می دهد.

مواد پروتئینی بخش قابل توجهی از خوراکی ها را تشکیل داده که استفاده از آنها به صورت خشک شده اهمیت زیادی برای خریداران دارد.

این تولیدات که امروزه بسیار با کیفیت و درجه یک راهی بازار می شوند، در کارگاه های تخصصی و با بهره گیری از دستگاه های تخصصی تولید خواهند شد. این تولیدات را ایرانی ها به صورت کاملا تخصصی تولید نموده و ساختاری ویژه ای را برای آنها مد نظر قرار می دهند.

دستگاه خشک کن در انواع مختلف به راحتی می تواند هم نیاز خانگی و هم نیاز صنعتی را به خوبی و به راحتی بر طرف نموده همچنین قیمت دستگاه های خشک کن نیز با توجه به انواع و مدل های مختلف، بسیار متنوع است.

همانطور که می دانیم برای ارائه محصولات مختلف، بهتر است که آن کالا حتماً همراه با بسته بندی مرتب و شکیل عرضه شود تا خریدار رغبت به خریداری آن محصول داشته و تا حد زیادی بتوان فروش مناسب و کسب سود ایده آل را برای تولید کننده تضمین کرد.

در ایران بسیاری از دستگاه های خشک کن به روش های نوین و مدرن تولید شده تا هم بازدهی انها افزایش یافته و هم کیفیت محصول بدست آمده بهتر باشد.یکی از مهمترین دلایلی که امروزه مصرف کننده ها توجه ویژه به مواد خوراکی خشک شده دارند، ماندگاری آنها و استفاده در فصول مختلف است.

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

اخبار

خرید خشک کن کم مصرفخرید خشک کن گوشتخرید خشک کن میوه و سبزیخشک کن میوهدرآمدشغلگوشت خشک کن صنعتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *