دستگاه خشک کن شوید – صنایع تبدیلی طیب لی


دستگاه خشک کن شوید – صنایع تبدیلی طیب لی

دستگاه خشک‌کن شوید ماشین سازی طیب لی یکی از ماشین‌آلات تولیدی این مجموعه با ظرفیت تولید شوید خشک‌شده در تناژ صنعتی است. شوید یک سبزی پرکاربرد در غذاهای ایرانی محسوب شده و به شکل تازه یا پودر شوید (شوید خشک‌شده) مورداستفاده قرار می‌گیرید.

سبزی شوید به دو شکل صنعتی و سنتی خشک می‌شود که درروش صنعتی سرعت رطوبت‌گیری بالاتر بوده و کنترل بر فرایند خشک شدن شوید هم بیشتر است. در این روش سبزی در یک فضای کاملاً ایزوله رطوبت‌گیری می‌شود.این ماشین به دستگاه تولید چیپس میوه هم مشهور است که در خط تولید چیپس میوه هم کاربرد داد.

شوید گیاه یک گیاه منحصر به فرد است که از آن هم از برگ و هم از دانه های آن به عنوان چاشنی استفاده می شود. برگ های شوید به رنگ سبز هستند و طعم نرم و شیرینی دارند. دانه های شوید خشک به رنگ قهوه ای روشن و به شکل بیضی شکل است و دارای یک طرف صاف و یک طرف پشته محدب است. دانه ها از نظر طعم و مزه شبیه به خزه است و دارای طعمی معطر ، شیرین و مرکبات است اما کمی تلخ نیز دارد.

خواص شوید:

از این خواص میتوان به رفع مشکلات هضم از جمله از دست دادن اشتها ، گاز روده ( نفخ ) ، مشکلات کبدی و شکایت از کیسه صفرا استفاده می شود. همچنین برای اختلالات دستگاه ادراری از جمله بیماری کلیه و ادرار دردناک یا دشوار استفاده می شود.

از دیگر کاربردهای شوید می توان به درمان تب و سرماخوردگی ، سرفه ، برونشیت ، بواسیر ، عفونت ، اسپاسم ، درد عصبی ، زخم دستگاه تناسلی ، گرفتگی قاعدگی و اختلالات خواب اشاره کرد.

درنتیجه به نسبت رطوبت‌گیری سنتی یا آفتاب خشک از استانداردهای بهداشتی بالاتری هم برخوردار است. این دستگاه توسط منبع حرارتی مصنوعی، انواع سبزی و میوه را به‌راحتی رطوبت‌گیری می‌کند.

دستگاه خشک کن

دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات با گرمایش گاز طبیعی در مقیاس خانگی با تلاش سازمان بسیج سازندگی طراحی و ساخته شد.

این دستگاه دارای سیستک کنترل دما، رطوبت و سیرکولاسیون می باشد و برای خشک کردن انواع میوه ها، سبزیجات و گیاهان دارویی قابل استفاده می باشد.
دستگاه خشک کن با توجه به ارزان بودن قیمت گاز طبیعی و کاهش قیمت تمام شده محصولات، افزایش کیفیت و کاهش ضایعات محصولات را از دیگر مزیت های این دستگاه برشمرد.
رونمایی از این دستگاه با حضور مسئولان و نخبگان بسیجی استان صورت گرفت.

نحوه ساخت دستگاه خشک کن میوه

محفظه ها و پالت ها ساختار خشک کن میوه را تشکیل می دهند

محفظه پمپ گرما، اتاق خشک کردن و مونتاژ پالت.

سیستم کنترل الکتریکی کمپرسور، تهویه و تنظیمات درجه حرارت برای سیستم پمپ گرما

سیستم پمپ گرما چیزی است که حرارت را برای خشک کردن میوه ها تولید می کند

اواپراتور، کندانسور، کمپرسور و تهویه مخصوص این خشک کن میوه است.

تمام لبه های پانل های چوبی باید برای برداشتن لبه های تیز و یا شیب قرار داده شوند

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی کم مصرفخرید دستگاه سبزی خشک کن خانگیخشک کن میوهخشک کن میوه و سبزیسبزی خشککن خانگیمیوه خشکمیوه خشک کن برقی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *