خشک کن میوه و سبزی فوق کم مصرف


خشک کن میوه و سبزی فوق کم مصرف ماشین سازی طیب لی

لطفا توجه کنید دستگاه های خشک کن میوه فقط مختص هیچ میوه ای محدود نمیشود و شما میتوانید اقدام به خشک نمودن هرنوع میوه و یا سبزی و سیفی جات نمایید
ارسال دستگاه خشک کن میوه خانگی ، به وسیله پست پیشتاز و دستگاه خشک کن میوه صنعتی بوسیله باربری بصورت رایگان بهمراه بیمه حوادث نقل و انتقال به شهر مورد نظر ارسال میگردد .

خریدارن دستگاه خشک کن سبزیجات علاوه بر کیفیت محصولات به قیمت دستگاه خشک کن سبزی نیز توجه می کنند.اگر قصد خرید دستگاه خشک کن سبزیجاترادارید کارشناسان ما شما در جهت خرید مناسب ترین و پر کاربرد ترین محصولات یاری می دهند.

انواع دستگاه های خشککن:

  1. جهت خشک کردن انواع سبزیجات (شوید، گشنیز، جعفری، ریحان و… )
  2. جهت خشک کردن انواع صیفی جات (گوجه، پیاز، سیر، موسیر، و…)
  3. جهت خشک کردن انواع میوه (سیب، پرتقال، کیوی، انگور، توت، آلو، قیصی، زردآلو، موز، آناناس، انبه، ملون، خربزه، هندوانه، لیمو و….)
  4. جهت خشک کردن انواع مواد و پودرهای مرطوب (غذایی، شیمیایی، دارویی)
  5. جهت خشک کردن خرما برای تولید چیپس خرما

دستگاه میوه خشک کن به دو صورت خانگی و صنعتی وجود دارد. تقریبا طرز کار سبک دستگاه میوه خشک کن خانگی و صنعتی هر دو یکی است و تفاوتی که این دو با هم دارند در تولید حجم میوه خشک است.

مصرف دستگاه خشک کن:

این دستگاه را میتوان براحتی در اشپزخانه ، گوشه تراس، پارکینگ و غیره قرار داد . مصرف برق در این مدل خشک کن میوه بسیار پایین است و کاربر به راحتی و بدون نگرانی از مصرف برق انرا ساعت ها روشن نگه دارد ؛ اگر به صورت ساده بخواهیم مثالی برای مصرف برق دستگاه خشک کن میوه و سبزی بیاوریم باید بگوییم چیزی معادل یک لامپ مهتابی مصرف دارد .

با توجه به معیار های فوق و قیمت روز لوازم و مواد خام اولیه در بازار قیمت روز میوه خشک کن ها تعیین میشود .

متاسفانه به علت نوسانات قیمت از درج قیمت خشک کن میوه و سبزی در این صفحه تا اطلاع ثانوی معذوریم

میوه خشک ماشین سازی طیب لی:

در این بازار شما می‌توانید انواع میوه‌های خشک را از دسته‌بندی آجیل و خشکبار به‌صورت تک میوه یا مخلوطی از میوه‌ها، به مقدار دلخواه از صد گرم تا چند کیلوگرم سفارش دهید. همچنین می‌توانید قبل از ثبت خرید، محصولات را از نظر قیمت، کیفیت و سلامت، مقایسه کنید.

خشک کردن تنها روش برای نگه داری از مواد غذایی نبوده و از روش های دیگری مانند شور کردن و ترش کردن نیز استفاده می شده اما به دلیل این که این روش ها امکان استفاده از مواد غذایی را در استفاده ها محدود می کرده و همین طور به دلیل این که این دو روش موجب افزایش وزن و حجم مواد غذایی می شده لذا استفاده از آن ها چندان برای مردم جالب نبوده و رونق نداشته است

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

بهترین دستگاه خشک کنخرید دستگاه خشک کن با ضمانتخرید میوه خشک کن گازیخشک کنخشک کن سبزیمیوه خشکمیوه خشک کنمیوه خشک کن گازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *