خشککن سبزی و میوه ماشین سازی طیب لی


خشککن سبزی و میوه ماشین سازی طیب لی

در گذشته های بسیار دور که داروخانه ای وجود نداشته است، این گیاهان دارویی بودند که به جای دارو های شیمایی در عطاری ها عرضه و به مصرف بیماران می رسیدند. اغلب این گیاهان دارویی به صورت دستی و سنتی زیر نور مستقیم خورشید خشک می شدند و از آنها برای تهیه ی انواع دمنوش های شفا بخش استفاده می کردند.

کار کردن با این دستگاه میوه خشک کن هوشمند به قدری ساده است که با یک بار مشاهده ی نحوه ی کار با آن با تمام جزییات کار آشنا خواهید شد. ابتدا می بایست سبزیجات را خوب بشویید، سپس متناسب با اندازه ی صفحات دستگاه خریداری شده سبزیجات را به اندازه های متناسب در آوردید. سبزیجات را روی صفحات دستگاه می چنید و اینجاست که کار دستگاه خشک کن سبزی آغاز می شود. پس از گذشت مدت زمان کوتاهی فرآورده های تولیدشده قابل مصرف می باشند.

نکات مهم خشک کردن میوه:

میوه خشک شده یا چیپس میوه یکی از خوراکی های خوشمزه و بسیار مفید است که می توانید از آن به عنوان تنقلات نیز استفاده کنید

از انواع میوه ها ( سیب ، موز ، پرتقال ، توت فرنگی ، کیوی ، خرمالو ، آلو ، زردآلو و … ) میتوانید برای تهیه چیپس میوه استفاده کنید ، میوه های مانند موز و توت فرنگی باید بافت محکمی داشته باشند و میوه های له شده مناسب خشک کردن نمیباشد.

میوه ها را با ضخامت ۳ تا 8 میلی متر برش می زنیم و برای برش زدن میوه ها حتما از یک کارد تیز استفاده کنید تا میوه ها له نشوند.

بهترین روش خشک کردن میوه ها استفاده از میوه خشک کن می باشد .

مصرف دستگاه خشک کن:

این دستگاه را میتوان براحتی در اشپزخانه ، گوشه تراس، پارکینگ و غیره قرار داد . مصرف برق در این مدل خشک کن میوه بسیار پایین است و کاربر به راحتی و بدون نگرانی از مصرف برق انرا ساعت ها روشن نگه دارد ؛ اگر به صورت ساده بخواهیم مثالی برای مصرف برق دستگاه خشک کن میوه و سبزی بیاوریم باید بگوییم چیزی معادل یک لامپ مهتابی مصرف دارد .

با توجه به معیار های فوق و قیمت روز لوازم و مواد خام اولیه در بازار قیمت روز میوه خشک کن ها تعیین میشود .

متاسفانه به علت نوسانات قیمت از درج قیمت خشک کن میوه و سبزی در این صفحه تا اطلاع ثانوی معذوریم .

میوه خشک های درشت خریدار بیشتری دارند و همچنین از کیفیت بیشتری برخوردار هستند .

دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی باتوجه به کیفیت و ابعادشان رنج قیمت متفاوتی دارند که بسته به نیاز مشتری انواع مختلف و متنوع آن در شرکت ما به سهولت یافت می شود. ونیز می توانید با دانلود کاتالوگ از صفحه محصولات با قیمت و مشخصات دستگاه ها آشنا شوید.
با خریداری یک دستگاه خشک کن نه تنها قادرید این میوه ی خاص را خشک کنید بلکه در اکثر این دستگاه ها قابلیت خشک کردن انواع و اقسام میوه های دیگر نیز تعبیه شده است. فرآورده ی حاصل از دستگاه خشک کن میوه سرشار از آنتی اکسیدان و سایر ویتامین ها و مواد معدنی است، که می تواند به عنوان یک خوراکی خوشمزه و سالم در میهمانی ها و دورهمی ها مورد استفاده قرار گیرد

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید بهترین دستگاه خشک کنخرید دستگاه سبزی خشک کنخشک کنسبزی خشکسبزی خشک کنمیوه خشک کنمیوه خشک کن برقیمیوه خشککن ایرانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *