خرید دستگاه میوه خشک کن انبه


خرید دستگاه میوه خشک کن انبه

به یا مانگو یک میوه‌ی درختی است که زادگاه آن برای اولین بار به کشور هند و به ۴۰۰۰هزار سال پیش برمی‌گردد. این میوه، یک میوه‌ی استوایی بوده که در مناطق گرم و مرطوب مانند: هند، مراکش، بنگلادش، پاکستان و به‌طورکلی در کشورهای آسیای شرقی کشت می‌شود. بیشترین سطح زیر کشت انبه در ایران به استان هرمزگان اختصاص دارد. در این استان سالانه ۲۲ هزار تن و در سیستان و بلوچستان ۱۴ هزار تن انبه تولید می‌شود.

نکته ی قابل عرض بعدی که مهم ترین بخش هر کسب و کاری می باشد که بتوان محصولات تولیدی خود را به فروش رساند که شرکت ماشین سازی طیب لی در امر فروش نیز شما را همراهی می کند.

بحث قابل عرض دیگر وجود یک دستگاه خشک کن با کیفیت و مناسب می باشد که این امر با وجود مهندسین و دستگاه های ماشین سازی طیب لی بسیار آسان و در دسترس قرار گرفته است،

با توجه به اینکه دستگاه سبزی خشک کنی از جمله تجهیزات به روز می باشد و از کاربرد ها و قابلیت های متفاوت با ظرفیت های مختلف طبقه بندی میشوند از این رو جهت دریافت قیمت دستگاه خشک میوه با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

خواص انبه:

انبه کالری بسیار کمی دارد و همین امر باعث شده است درمیان میوه های مورد علاقه کسانی که رژیم لاغری دارند قرار بگیرد، میوه انبه باعث کاهش اشتها می شود.

فیبر موجود در انبه باعث می شود جذب چربی در بدن کاهش یابد و به کاهش وزن شما کمک کند همچنین پوست انبه از ذخیره شدن چربی در بدن جلوگیری می کند که باعث کاهش وزن می شود.

پوست انبه دارای ۱۵ تا ۱۸ درصد تانن است و یک قاشق چایخوری پوست کوبیده آن به میزان دو مرتبه در روز برای اسهال مفید است.

شما برای خرید یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی مناسب برای راه اندازی این صنعت کم ریسک و زود بازده(صنعت خشک کردن میوه و سبزی)نباید تنها قیمت را مد نظر و فاکتور اصلی قرار دهید چرا که تجربه در این سالیان ثابت کرده است اصلی ترین فاکتور و مهم ترین اصل در خرید دستگاه های خشک کن میوه و سبزی نوع و کیفیت خشک کردن دستگاه خشک کن سبزی و میوه شما و خدمات و پشتیبانی شرکت تولید کننده ان می باشد.

چرا که مانند هر حرفه ی دیگری شما نیاز به آموزش و راهنمای صاحبان تجربه در این صنعت دارید.

قیمت دستگاه های خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی

قیمت های دستگاه های خشک کن میوه و سبزی بسیار با هم تفاوت دارد و شما باید با تحقیق و پرس و جو جلو بروید . اول از همه به بازدید شرکت سازنده دستگاه خشک کن میوه و سبزی بروید و از خط تولید بازدید کنید و خدمات و پشتیبانی آن ها را جویا شویدو اگر میتوانید با باقی مشتریان و تولید کننده های آنان اراتباط بگیرید.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش هااخبار

اسلایس میوهبهترین دستگاه خشک کنتجهیزات خشک کردن میوهخرید خشک کن میوهخرید دستگاه خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *