خرید دستگاه سبزی خشک کن


خرید دستگاه سبزی خشک کن در ایران چگونه است؟

خشک کردن میوه ها از دیر باز در کشور هایی که امکان تولید میوه ها را داشته اند بسیار رونق داشته و مردم برای اینکه بتوانند میوه های تولید شده ی و برداشت شده ی خود را در فصول دور تر از زمان برداشت استفاده کنند البته در زمان های گذشته به دلیل اینکه رونق اقتصادی چندان وجود نداشته مردم امکان فروش این محصولات را نداشته اند و استفاده از این محصولات فقط برای استفاده ی شخصی بوده است و از آن جایی که خشک کردن میوه ها در آن زمان به دلیل عدم وجود تکنولوژی توانایی کنترل دمایی وجود نداشته و محصولات در آفتاب خشک می شدند لذا این محصولات کیفیت چندانی نداشته اند.

بزرگترین مشخصه دستگاه دستگاه خشک کن سبزی  و میوه  هوای داغ این است که هوای گرم در داخل خشک کن گردش می کند و کل فرایند گردش در آن بسته است ، بنابراین باعث افزایش انتقال حرارت و صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. هنگامی که هوای گرم به بالای محفظه می رسد توسط فن نصب شده در داخل محفظه به پایین گردش می شود و از این رو مقدار مطلوب گرما به تدریج در داخل خشک کن هوای داغ حاصل می شود.

این خشک کن ها برای انواع سبزیجات و میوه ها نیز قابل استفاده می باشد .

دستگاه های خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی که برای مصارف خانگی و صنعتی  و نیمه صنعتی کاربرد دارند ، با خشک کردن محصول باعث افزایش ماندگاری محصول نهایی و کاهش رطوبت می شود .

فرایند خشک کردن مواد غذایی

تا حدی انجام می شود که رشد میکروبی و واکنش های شیمیایی را محدود کند.

شما برای اینکه بتوانید کسب و کار خود را توسعه بخشید و میوه های خشک تولید نمایید باید بتوانید تمامی آموزش های تولید میوه را گزرانده باشید و یا خود به تجریه بپردازید که شرکت ماشین سازی طیب لی در راستای سهولت کار تولید کنندگان تمامی آموزش ها را توسط  آموزش  به تولید کنندگان ارائه می دهد.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

اخبار

چیپس میوهخرید بهترین دستگاه خشک کنخشک کردن سبزیخشک کن میوهسبزی خشکسبزی خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *