خرید دستگاه خشک کن زیتون


خرید دستگاه خشک کن زیتون ماشین سازی طیب لی

با خوردن زیتون سلامتی خود را تضمین کنید. خواص زیتون بی شمار و برای بسیاری از بیماری ها مفید است. با آشنایی از خواص زیتون این میوه را در وعده های غذایی تان از یاد نبرید.

فواید خوردن زیتون:

وجود اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان ها در زیتون های سیاه باعث مرطوب ماندن پوست و تغذیه سلول های پوست می شود، هم چنین روغن زیتون با دارا بودن ویتامین یی پوست شما را در برابر اشعه های خطرناکی هم چون UV محافظت می کند، در این صورت پوست دیر تر پیر می شود.

افراد با استفاده از روغن زیتون باعث کاهش قند خون شود.  هم چنین اسیدهای چرب اولئیک می توانند باعث حفظ سلامتی قلب شوند.

پودر زیتون:

پودر زیتون نتیجه فرآیند پیچیده بقایای اضافه تولیدی روغن زیتون می باشد که از کارخانه های کنسرو سازی بدست آمده و طی فرآیند خشک کردن توسط دستگاه های خشک کن زیتون و آسیاب تبدیل به پودر می شود.

آسیاب هسته و گوشته اضافی زیتون از قرن های گذشته از غذاهای اصلی برای دام و طیور در منطقه مدیترانه بوده.

هسته و گوشته زیتون سرشار از چربی های اشباع نشده سالم می باشد

و همچنین شامل اسید های چرب امگا 3 و امگا 6 و اسید اولئیک می باشد.

پودر زیتون شامل:

1-آسیاب هسته زیتون

2-آسیاب هسته و گوشته زیتون

خاصیت آنتی اکسیدانی بسیاری قوی پلی فنول های زیتون از استرس اکسیداتیو و التهاب مزمن که باعث مبتلا شدن به بیماری های قلبی  عروقی می شوند.

خشک کردن زیتون:

یکی دیگر از روشهای تهیه زیتون برای مصرف، تهیه کنسرو و خشک یا زیتون مویزی است .

وقتی که فصل رسیدن میوه‌های خوشمزه فرا می‌رسد می‌توانید با خشک کردن مقدار قابل توجهی از آن‌ها آذوقه‌ی خود برای فصل بعد را تامین کنید.

شاید چیزی که بیشتر ما نمی‌دانیم این است که تقریبا همه‌ی میوه‌ها را می‌توان خشک کرد و در آینده استفاده کرد. تنها باید بدانید که چطور بهترین میوه‌ها را انتخاب کنید و آن ها را به بهترین نحو ممکن خشک کنید که این  آموزش خشک کردن میوه و سبزی یکی از خدماتی است که گروه ماشین سازی طیب لی در 10 سال خدمات پس از فروش خود و پشتیبانی خود به شما ارائه می دهد.

یک دستگاه خشک کن خوب و مناسب باید توانایی خشک کردن میوه ها را به صورت کاملا یکنواخت داشته باشد و برای این کار باید دستگاه بتواند به خوبی خط جریانی را در داخل دستگاه کنترل نماید.

خریداران می توانند با توجه به نیاز و بودجه ی در نظر گرفته شده بهترین و با کیفیت ترین دستگاه را به صورت آنلاین یا حضوری از شرکت ماشین سازی طیب لی خریداری کنند.

می توانید با استفاده از دستگاه میوه خشک‌کن خانگی ماشین سازی طیب لی  به طور کامل میوه های مختلف  و سبزیجات مختلف را خشک کنید. با این کار از سلامت میو‌ه‌های خشک شده و سبزی های خشک شده نیز مطمئن خواهید بود.
مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

 

آموزش ها

آموزش نحوه خشک کردناشتغال زاییبهترین خشک کن خانگیخرید خشک کن کم مصرفخرید دستگاه میوه و سبزی خشک کنخشک کن زیتونزیتون خشکزیتون خشک کن گازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *