آیا خشک کردن قارچ امکان پذیر است؟


آیا خشک کردن قارچ امکان پذیر است؟

خشک کردن مواد غذایی و تبخیر و حذف نسبی رطوبت ماده غذایی و در نتیجه مساعد کردن محیط برای رشد میکرو ارگانیسم ها و انجام فعل و انفعالات شیمیایی به منظور حفظ و نگهداری مواد غذایی به مدت بیشتر ، یکی از راههای نگهداری مواد غذایی می باشد که کاربردهای وسیعی در صنایع غذایی دارد. بر همین اساس نیز خشک کردن قارچ خوراکی صورت می گیرد.

دستگاه های میوه خشک کن از نظر نوع سوخت به سه دسته ی میوه خشک کن گازی ، میوه خشک کن برقی و میوه خشک کن گازوئیلی تقسیم می شوند که بسته به شرایط کارگاهی تولید کننده ممکن است تغییر کنند چرا که در هر مقعیت جغرافیایی استفاده از یکی از این سوخت ها قابل دسترس تر می باشد

تولید میوه خشک یک کسب  کار پر سود و میان بازده است که شما به راحتی طی یک دوره ی شش ماهه به سرمایه اولیه خود دست یابید که برای شروع این کار نیز  به سرمایه چندانی نیاز ندارید و میتوانید با حداقل سرمایه حدودا از 20 میلیون تومان یک کسب و کار موفق و پر سود راه اندازی کنید که ریز اقلام مورد نیاز برای راه اندازی آن در مطالب قبل برای شما قرار داده شده است.

اگر به موقع از قارچ استفاده نکنیم، به مرور سیاه می‌شه و تردی‌ش رو از دست می‌ده و مثل یه تیکه پلاستیک می‌شه. یخ‌زده‌ش هم همین مشکل رو پیدا می‌کنه. اما یه راه خونگی برای نگهداری طولانی از قارچ وجود داره و اون خشک کردن قارچه.

برای خشک کردن قارچ به کمی گرما و جریان هوا نیاز داریم تا مواد مغذی این گیاه رو حفظ کنیم و تا دو سال نگه داریمش.

خشک کردن قارچ دکمه ای

قارچ های خوراکی غنی از پروتئین ، ویتامین‌ ها ، فیبر  و مواد معدنی هستند و  در عین حال کالری کمی دارند ، در حدود ۹۰ درصد قارچ ها از آب تشکیل شده است . مصرف قارچ ، به خصوص قارچ دکمه ای در سال‌ های اخیر افزایش چشمگیری داشته ‌است. بیشتر افراد قارچ دکمه ای سفید را بر انواع دیگر آن ترجیح می دهند. قارچ های دکمه ای در سه نوع قارچ های دکمه ای کوچک، قارچ های دارای غشا و قارچ های بالغ دارای کلاهک باز هستند. نوع اول و دوم یعنی قارچ های دکمه ای کوچک و قارچ های دارای غشا را اغلب به صورت تازه می فروشند اما نوع سوم ذکر شده در اینجا ترجیجا بهتر است به صورت کنسرو شده تهیه و فروخته شود.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

بهترین دستگاه خشک کنخرید دستگاه خشککنخشک کنخشککنمیوه خشککنمیوه خشککن خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *