لیست قیمت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی


لیست قیمت دستگاه خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی

این دستگاهها در انواع و اقسام مختلف و با متریال و قدرت های مختلفی ساخته میشوند ، سرعت خشک کردن دست  ، جنس بدنه مانند پلاستیک یا استیل یا آهن ، میزان توان مصرفی ، ابعاد ، ظرفیت پوشش دهی نفراتی و … از جمله عوامل تاثیر گذار بر قیمت  این دستگاه ها میباشند .

امروزه می توان هر محصول  کشاورزی و تمامی محصولات باغی و کشاورزی و حتی مواد پروتئینی مختلف را خشک و نگهداری و به فروش رساند زیرا انواع دستگاه خشک کن با انواع سایز ها و ظرفیت های مختلف توسط بهترین مهندسین و دستگاه سازان ماشین سازی طیب لی ساخته شده اند تا جوابگوی این نیاز بشر نیز باشند

در چنین شرایطی هر تولیدکننده و حتی هر مصرف کننده خوش ذوقی می تواند تمامی ایده های تولیدی خود را به خوبی پیاده سازی کرده و از ان سود زیادی را حاصل گردد.

چرا که همانطور که در مقاله های مختلف خواندید سرمایه گذاری در این صنعت بسیار کم ریسک بوده و با اندک سرمایه گذاری در اندک زمان محدودی میتوانید صاحب صنعت و شغل (خشک کردن میوه و سبزی)حود گردید.

پس از این توضیحات بهتر است با انواع دستگاه خشک کن و همچنین مدل های متنوع و کاربردهای آن بیشتر آشنا شوید.

خشک کن های کابینی ماشین سازی طیب لی:

دستگاه خشک کن کابینتی که نام نوعی از دستگاه های خشک کن میوه و سبزی می باشد. مناسب برای خشک کردن انواع سبزی ومیوه جات با تعداد 20الی 111 عدد  سینی که داری بیشترین ظرفیت می باشد جزو یکی از محصولات شرکت ماشین سازی طیب لی است.

جنس سینی دستگاه خشک کن کابینتی میوه و سبزیجات ازگالوانیزه می باشد.روکش داخلی نیز از توری پلاستیکی ساخته شده که در خطوط میوه و سبزیجات کاربرد بسیاری دارد.سوخت دستگاه خشک کن کابینتی متناسب باگاز شهری و یا برق تک  فاز می باشد که متناسب با سفارش مشتری قابل تغییر  می باشد.تعداد فن های سیرکولاسیون دستگاه خشک کن کابینتی میوه وسبزیجات متفاوت است و بستگی به ابعاد و ظرفیت دستگاه خشک کن میوه و سبزی شما  می باشد.دستگاه خشک کن میوه و سبزی کابینتی در چهار  مدل تولید می گردد.به نام های:

دستگاه خشک کن میوه و سبزی کاینتی مینی  تک کابین

دستگاه خشک کن میوه و سبزی کابینتی تک کابین

دستگاه خشک کن میوه و سبزی کابینتی دو کابین

دستگاه خشک کن میوه و سبزی کابینتی سه کابین

اصلی ترین و مهمترین قسمت در خط تولید سبزی خشک  و دستگاه میوه خشک کن می باشد.این دستگاهها در هر ابعادی قابل طراحی می باشد.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

 

اخبار

چیپس میوهخشک کن کابینتیخشک کن میوه و سبزی ارزانخشک کن میوه و سبزی گازیقیمت دستگاه خشک کنکم مصرف ترین خشک کنمیوه خشکمیوه و سبزی خشک کن با کیفیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *