قیمت دستگاه خشک کن سبزی – شرکت ماشین سازی طیب لی


قیمت دستگاه خشک کن سبزی – شرکت ماشین سازی طیب لی

برای خریداری سبزیجات از کیفیت و تازگی آنها غافل نشوید. محصولی که عمده خرید میکنید، به ویژه اگر سبزیجات باشد، باید به این نکته توجه کامل را داشته باشید؛ درضمن اگر تمیز و شسته شده هم باشد که می‌توان اعتماد بیشتری نمود. ” از مهم‌ترین خواص سبزی خوردن”
تره :کاهش فشار و کلسترول، ترخون :جانشین نمک است، گشنیز :کاهش قند خون، تربچه :ضد سرطان، ریحان :آرامبخش و خواب‌آور، شاهی :محرک فعالیت کلیه‌ها….
جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

خشک کردن میوه ها امروزه دیگر یک روش برای نگه داری نمی باشد و تبدیل به یک صنعت شده است و از آن جایی که استفاده از این محصولات در بسیاری از کشور های جهان به خصوص در کشور های جهان اول و پیشرفته بسیار رونق دارد لذا تولید میوه های خشک شده می تواند بسیار پر سود و درآمد زا باشد

برای شروع این صنعت به چند نفر نیرو نیاز داریم؟

با توجه به اینکه دستگاه های خشک کن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی کاملا اتوماتیک و هوشمند است بنابراین نیاز به اپراتور متخصص ندارد اما برای شستشو، خرد کردن، هسته گیری، پوستگیری و وارد کردن بار به دستگاه و خروج آن به نیروی انسانی نیاز است. برای کار با دستگاه تک کابین حداقل 3 نفر و برای کار با دستگاه دوکابین حدود 5 نفر و برای کار با دستگاه سه کابین به حداقل7نفر نیرو نیاز است. البته که بسته به حجم کاری شما برای سفارشات مشتری ممکن است به نیروی بیشتری نیازمند باشید.

اطلاعات مورد نیاز برای خرید یک دستگاه خشک کن میوه و سبزی مناسب

اگر در خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید و تحقیقات گسترده ای کرده باشید، با  در نظر گرفتن فاکتورهای مختلف راحت  می توانید یک انتخاب عالی و پر سود برای سرمایه گذاری داشته باشید. از این رو بهترین راهکار ارتباط گرفتن با عرضه کننده های تخصصی و بزرگی همچون مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی می باشد.

خشک کردن خوردنی ها راهی بسیار خوب برای نگهداری آنها است . با استفاده از دمای کنترل شده هوا از بالا به طرف پایین دمیده شده و سپس از میان شبکه سینی ها به طرف بالا گردش می کند .

برندهای موجود دستگاه های خشک کن میوه و سبزی:

برندهایی که به تولید و عرضه دستگاه میوه خشک کن می پردازند از تنوع بالایی برخوردار هستند که طبیعتا هر کدام کیفیت های متفاوتی دارند.

دستگاه های خشک کن میوه و سبزی که شما می بایست انتخاب کنید چه در حجم خانگی و چه در حجم صنعتی و در حجم نیمه صنعتی ،باید دارای کنترلر تایمر و دما باشد.

البته میوه و ها و دستگاه های خشک کن از نظر هم تایم خشک کردن و خشک شدن و درجه ی  دمای خشک شدن بسیار با یکدیگر متغیر می باشد.

خشک کردن تنها روش برای نگه داری از مواد غذایی نبوده و از روش های دیگری مانند شور کردن و ترش کردن نیز استفاده می شده اما به دلیل این که این روش ها امکان استفاده از مواد غذایی را در استفاده ها محدود می کرده و همین طور به دلیل این که این دو روش موجب افزایش وزن و حجم مواد غذایی می شده لذا استفاده از آن ها چندان برای مردم جالب نبوده و رونق نداشته است

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

آموزش نحوه خشک کردنخرید خشک کن ارزانخرید خشک کن میوه و سبزی ایرانیخرید میوه و سبزی خشک کن خانگیخشک کندستگاه خشککنسبزی خشک کنمیوه و سبزی خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *