قیمت دستگاه خشک کن خانگی


قیمت دستگاه خشک کن خانگی چگونه است

تولید میوه های خشک شده همان طور که در بخش قبلی توضیح دادیم در گذشته بسیار رونق داشته اما به دلیل عدم امکان تولیذ انبوه این پیشه هر گز تبدیل به یک کسب و کار نشده بود که با افزایش سطح علم و پیشرفت تکنولوژی در جهان بشر توانست دستگاه های خشک کن میوه و سبزی را بسازد که و در مقیاس های بسیار بزرگ میوه ها را خشک و فرآوری کنند که این یعنی امکان تبدیل خشک کردن میوه ها به یک صنعت که باعث شده ما امروزه در کشور شاهد گسترش روز افزون کسب و کار  میوه های خشک شده بوده ایم چرا که با استفاده از این روش فراوری می توان مقدار زیادی میوه خشک در طول روز تولید نمود و به بازار های داخلی و خارجی عرضه نمود.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که برای سلامتی خود و خانواده تان ارزش قائلید و قصد دارید از میوه های خشک شده به عنوان درآمدی در منزل و یک حرفه از آن بهره ببرید و در کنار آجیل و خشکبار از میوه خشک شده هم استفاده کنید، پیشنهاد ما به شما خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگی ماشی سازی طیب لی است.

قیمت دستگاه های خشک کن بنا بر فاکتور های بسیاری با یکدیگر متغیر می باشد.

این فاکتور ها عبارت اند از:

1-تعداد طبقات دستگاه میوه و سبزی خشک کن خانگی

2-وجود فن های دمنده و یا مکنده مستحکم و قوی

3-ظرفیت دستگاه میوه و سبزی خشک کن خانگی

4- قیمت دستگاه میوه و سبزی خشک کن خانگی

5-نوع سوخت مصرفی دستگاه میوه و سبزی خشک کن خانگی

دستگاه های خشک کن خانگی ماشین سازی طیب لی دارای 20 عدد سینی 40*60 می باشد که ظرفیت ورودی میوه تازش حدود 40 الی 45 کیلوگرم می باشد.

می‌توانید با دستگاه میوه خشک کن خانگی 20 سینی کار خود را شروع کنید. قیمت این دستگاه خشک کن میوه خانگی آنقدر بالا نیست و می‌توانید با کمتر از 20 میلیون تومان دستگاه با کیفیتی تهیه کنید. پیش از این نحوه کار دستگاه میوه خشک کن را توضیح داده ایم. ابتدا باید میوه‌ها را به طور جداگانه و بدون اینکه خیلی به هم چسبیده باشند بر روی سینی‌های دستگاه میوه خشک کن که یک لایه پلی اتیلن نسوز روی آنها پهن شده است، بچینید و پس از انجام تنظیمات دما و زمان مورد نیاز براای هر محصول، پروسه خشک شدن و تخلیه رطوبت میوه‌ها به صورت تمام اتوماتیک انجام می‌شود از آن لحظه دیگر دستگاه خشک کن میوه و سبزی با شما کاری نداشته و باید منتظر خشک کردن محصول خود توسط دستگاه خشک کن میوه و سبزی باشید.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

اشتغالزاییخرید خشک کن میوه بصرفهخرید دستگاه خشک کن خانگیخشک کن میوه و سبزیشغل خانگیمیوه خشکمیوه خشک کن ارزان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *