دستگاه میوه و سبزی خشک کن خانگی برقی کم مصرف


خرید دستگاه میوه و سبزی خشک کن خانگی برقی کم مصرف ماشین سازی طیب لی

سالهاست که خشک کردن مواد غذایی برای کارآفرینان از جذابیت و درآمد خاصی برخوردار است و به یک شغل سود آور تبدیل شده است. امروزه هر فردی با هر سرمایه ای می تواند به یک تولید کننده مواد غذایی خشک تبدیل شود. خشک کردن مواد غذایی از این نظر دارای جذابیت و پر سود است که شما می توانید بیش از ۱۰۰ نوع مواد غذایی را خشک و وارد بازار عرضه نمایید. شاید باورش برای شما دشوار باشد که بدانید می توانید بیش از ۱۰ نوع میوه، بیش از ۵ نوع سبزیجات، بیش از ۱۰۰ نوع گیاهان دارویی، قارچ، پیاز، سیر، گوجه و مواد غذایی پروتئینی همچون گوشت، مرغ و ماهی را به محصولی خشک تغییر دهید.

در قدیم خشک کردن مواد غذایی یک روش برای نگهداری بهتر مواد غذایی بود. این روش اولین بار توسط مردم کشور چین کشف شد که محصولات غذایی خود را خشک می کردند تا بتوانند در طول سال از آن ها استفاده نمایند. این روش به مراتب وارد ایران شد و گذشتگان ما به روش های قدیمی محصولات غذایی و گوشتی را خشک می کردند تا از فاسد شدن آنها جلوگیری به عمل بیاورند و اینکار بصورت قرار دادن مواد غذایی در مقابل خورشید انجام می گرفت.

خشک کن خانگی:

اگر نمی‌دانید مواد غذایی اضافی را چکار کنید یا اینکه دوست دارید در فصل زمستان هم از میوه‌های متنوع و انواع مواد ویتامین‌دار لذت ببرید راه‌حل شما دستگاه میوه خشک‌کن خانگی ماشین سازی طیب لی است. با این دستگاه قوی و قدرتمند و باکیفیت شما می‌توانید هراندازه که می‌خواهید مواد غذایی و میوه و سبزیجات را با این دستگاه خشک کرده و برای استفاده در زمان دیگری آن را حفظ کنید. شما می‌توانید به‌اندازه کافی از همه مواد غذایی موجود داشته باشید و همزمان غذاهایتان به‌اندازه کافی ویتامین و فیبر در خود داشته باشند.

میوه خشک ماشین سازی طیب لی:

در این بازار شما می‌توانید انواع میوه‌های خشک را از دسته‌بندی آجیل و خشکبار به‌صورت تک میوه یا مخلوطی از میوه‌ها، به مقدار دلخواه از صد گرم تا چند کیلوگرم سفارش دهید. همچنین می‌توانید قبل از ثبت خرید، محصولات را از نظر قیمت، کیفیت و سلامت، مقایسه کنید.

خشک کردن تنها روش برای نگه داری از مواد غذایی نبوده و از روش های دیگری مانند شور کردن و ترش کردن نیز استفاده می شده اما به دلیل این که این روش ها امکان استفاده از مواد غذایی را در استفاده ها محدود می کرده و همین طور به دلیل این که این دو روش موجب افزایش وزن و حجم مواد غذایی می شده لذا استفاده از آن ها چندان برای مردم جالب نبوده و رونق نداشته است

خروجی و سرعت دستگاه خشک کن:

سرعت دستگاه در خشک کردن میوه و سبزیجات فاکتور مهم دیگری است که باید به آن توجه کرد، اگر دستگاه شما دارای سرعت بالایی در خشک کردن باشد شما میتوانید در روز چندبار از دستگاه خروجی بگیرید و میزان تولیدی چیپس میوه خود را افزایش دهید.

راه اندازی کارگاه میوه خشک کنی از جمله مشاغل در خانه است که هزینه بسیار کمی برای شروع آن لازم است و حال اگر بخواهیم سود بیشتری حاصل گردد باید کارگاه صنعتی خشک کن میوه و سبزی را راه اندازی کنیم.در این صورت هزنه ها افزایش و در مقابل سود و برداشت شما نیز افزایش می یابد.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

اشتغال زاییبهترین خشک کن خانگیخرید خشک کن میوه بصرفهخرید دستگاه خشک کن میوه گازیخشک کنسبزی خشک کن خانگیسبزی خشککن ایرانیمیوه خشکمیوه خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *