خرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی برقی ماشین سازی طیب لی

دستگاه های خشک کن گازی و برقی دارای کیفیت محصولات تولیدی یکسانی هستند و میوه خشک های تولید شده ی آنها از لحاظ کیفی تفاوتی با هم ندارند .یکی از مهم ترین مواردی که در هنگام خرید و انتخاب دستگاه بایستی به آن توجه شود نوع سوخت آن میباشد ، مطمئنا همه کسانی که در این زمینه فعالیت دارند انتظار این را دارند که کمترین میزان انرژی را مصرف نمایند و هزینه های مربوط به سوخت انرژی ، پایین باشد تا تولید محصولات خشک برایشان به مقرون به صرفه باشد.

خشک کردن میوه در قدیم:

میوه هایی که با استفاده از روش های سنتی خشک می شوند اغلب به دلیل نرخ تولید پایین قیمت بالایی دارند و همین طور به دلیل عدم توانایی در کنترل دما و رطوبت کیفیت چندان بالایی ندارند به همین دلیل این روش تنها برای استفاده های شخصی مناسب است و از نظر کیفیتی و همین طور از نظر قیمتی برای رقابت در بازار مناسب نمی باشد.

طرز ساخت یک دستگاه خشک کن خوب

طرز تهیه و ساخت خشک کن ها با یکدیگر متفاوت هستند و روش ساخت متفاوتی با هم دارند مثلا خشک کن ها به چند دسته تونلی و خشک کن پنوماتیک ،خشک کن دوار یا خشک کن مایع،خشک کن خورشیدی یا خشک کن کابینتی تقسیم میشوند که روش ساخت و ظرفیت همگی با هم متفاوت است اما در نهایت همگی انها کار خشک کردن را انجام میدهند با ظرفیت ها و قیمت های مختلف و حتی کیفیت های مختلف که برخی از سازنده ها بخاطر ندادن اطلاعات کافی به خریدارن خود باعث گمراهی بیشتر آن ها و انتخاب دستگته نامناسب میشوند که در ادامه بیشتر راجب این قضیه توضیح خواهیم داد.

میزان مصرف گاز این دستگاه متناسب با نوع مشعل استفاده شده در آن است .اطلاعات کامل مصرف سوخت مشعل را می توانید از مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی بدست آورید.

ظرفیت دستگاه خشک کن:

انواع دستگاه میوه خشک کن کابینی در ظرفیت های40, 100, 200, 300 و 450 کیلوگرم در هر پارت ساخته می‌شوند.
کمترین ظرفیت دستگاه میوه خشک کن تونلی 900 کیلوگرم در ساعت است.
نکته مهم : منظور از ظرفیت دستگاه میوه خشک کن، ظرفیت ورودی محصول است و عدد آن نشان دهنده میزان محصول قابل خشک شدن در هر بار استفاده از دستگاه میوه و سبزی خشک کن است

میوه خشک های درشت خریدار بیشتری دارند و همچنین از کیفیت بیشتری برخوردار هستند پس برای این موضوع باید میوه ای را که خریداری میکنید تازه و درشت باشد و همچنین باید بدانید که میوه پس از خشک شدن کمی کوچک میشود و خود را جمع می کند. طبیعی است که خرید میوه در فصل خود به صرفه تر میباشد.

دستگاه خشک کن سبزی و میوه برای کار هایی مناسب و مفید بوده است که تصمیم به تولید حجم زیادی از سبزیجات و میوه دارد.

بعد از تهیه بهترین دستگاه خشک ن باید بتوان از آموزش های مناسبی برخوردار بود که برای این ار باید هزینه ی بسیار زیادی صرف نمود که برای حل این مشکل شرکت ماشین سازی طیب لی تمامی آموزش ها ی لازم را برای تولید مو های خشک باکیفیت به صورت رایگان در اختیار تولید کنند گان می گزارد.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

اشتغال زاییخرید خشک کن ارزانخرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگیخشک کن میوهخشککنمیوه خشک کن برقیمیوه خشک کن گازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *