خشک کن میوه نیمه صنعتی-ماشین سازی طیب لی

همان طور که گفتیم میوه های خشک برای توجه به ارزش غذایی بالایی که دارند جایگزین بسیار مناسبی برای انواع تنقلات مضر می باشند و ازطرفی با افزایش علم‌ و سطح آگاهی مردم مصرف مواد غذایی با ارزش اهمیت زیاد در جامعه دارد در زمان قدیم از روش های سنتی برای خشک‌کردن میوه استفاده می شد که بسیار زمان می برد و همچنین غیربهداشتی بود؛‌

  • هر چه دستگاه بزرگت تر و قطعات به کاربرده شده در آن بی کیفیت تر دستگاه مصرف انرژی بیشتری خواهد داشت.
  • در گذشته دستگاه های خشک کن زیادی در بازار موجود بود که انرژی بالایی مصرف می کردند امروزه با پیشرفت علم مهندسان اقدام به طراحی و تولید دستگاه با انرژی بسیار کمی نموده اند.

درجه دستگاه خشک کن:

برای میوه و سبزیجات باید توجه داشته باشید که میتوانید  درجه میوه خشک کن  را بالاتر و یا پایین تر از حد استاندارد قرار داد اما توجه داشته باشید که هرچه دما پایین تر باشد ، زمان خشک شدن میوه طولانی تر میشود اما در عین حال مواد مغذی بشتری حفظ خواهد شد.

تنظیم دمای خشک کن میوه  و زمان سنجی آن به صورت تقریبی است به همین دلیل قبل از بیرون آوردن میوه خشک از دستگاه باید بررسی کنید که آیا کاملا خشک شده و حالت غیر چسبنده دارد یا نه !

ودر صورت مشاهده رطوبت و چسبندگی در محصولتان بایستی مدت زمان بیشتری در دستگاه قرار بگیرد.

خرید دستگاه میوه خشک کن:

امروزه با توجه به تمایل مردم به استفاده از میوه های خشک روز به روز در حال افزایش می باشد. دستگاههای میوه خشک کن برند ماشین سازی طیب لی با توجه به سابقه طویلی که در طراحی انواع ماشینالات دارد انواع گوناگون این برند را با قیمت ارزان و نمایندگی برای کار آفرینان عزیز فراهم می کند.

قیمت دستگاه میوه خشک کن در این برند با توجه به کیفیت بالای که دارند بسیار متعادل می باشد. بی واسط بعنوان نمایندگی و مرکز عرضه دستگاه خشک کن انواع این دستگاه را در ابعاد مختلف خانگی صنعتی و غیره بمنظور افزایش کار آفرینی در محیط خانه بفروش می رساند.

با این حال شما می توانید با توجه به مدلی که انتخاب می کنید بر روی نوعی از میوه خشک کن دست بگذارید که تولید صدای آن در حداقل شکل ممکن باشد. با این حال بد نیست اشاره کنیم که دستگاه های میوه خشک کنی که دارای جریان افقی هستند به مراتب صدای کمتری از نمونه هایی با جریان عمودی تولید می کنند. در نهایت نیز بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که بهتر است به دنبال مدل هایی باشید که لوازم جانبی آنها قابل شست و شو باشند.

اگر برای خرید به فروشگاه ها و مراکز فروش لوازم الکتریکی بروید با انواع مختلف دستگاه خشک کن مواجه می شوید که متاسفانه بعضی از آن ها از قطعات بی کیفیت تولید شده اند وعمر کوتاهی دارند،دستگاه با کیفیت را باید از مراکز مطمعن که داری پشتیبانی می باشد خریداری نمایید.

 

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

آموزش ها

خشککنخشککن گوشتسبزی خشککنمیوه خشکمیوه خشککن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *