خشککن میوه ماشین سازی طیب لی


خرید خشککن میوه و سبزی ماشین سازی طیب لی

ابتدا باید با توجه به بودجه، فضای کار و توان تولید خود دستگاه میوه خشک کن مناسب را انتخاب کنید برای این کار پیشنهاد می‌کنیم نکات خرید دستگاه میوه خشک کن را مطالعه کنید. برای راه اندازی کسب و کار خانگی دستگاه خشک کن مینی کابیتن بهترین انتخاب است.

اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار هستید ، تولید میوه خشک را به شما پیشنهاد می‌کنیم. توسط این دستگاه‌ها میتوانید میوه‌های خشک و برگه‌های خوشمزه‌ی میوه را به‌راحتی در خانه یا کارگاه خود تهیه کنید. این محصول با تولید حرارت و از بین بردن آب میوه‌ها آن‌ها را خشک کرده و مواد معدنی و ویتامین‌ها آن‌ها را حفظ می‌کند.

کار با دستگاه خشک کن میوه

دستگاه خشک کن میوه و سبزی خریداری نمایید که کار با آن ساده باشد و در عین راحتی کیفیت خوبی داشته باشد . چگونگی کار با دستگاه خشک کن با کارخانه ماشین سازی طیب لی بسیار اسان است .با زدن یک دکمه میتوانید دستکاه را روشن و با تایمر آن تنظیم نمایید که این دستگاه در چه مدتی به فعالیت ادامه دهد به طور تقریبی هر دستگاه خشک کن از 6ساعت به بالا میتواند به امر خشک کردن بپردازد .

میوه خشک جز تنقلات گرانقیمت بوده و اکثرا در میوه فروشی ها و آجیل فروشی های لوکس و با قیمت مناسب عرضه می شود.

دانستن علم تولید و دستیابی به آن و اگاهی از نیاز بازار اصلی ترین شرط ورود به عرصه تولید در هر زمینه ای است بویژه در حوزه صنایع غذایی و صنایع تبدیلی در کنار اینها برنامه ریزی برای تولید شرط اصلی موفقیت است به عنوان مثال برخی از میوه ها فصلی هستند و در سایر فصل ها وجود ندارند که باید با برنامه ریزی در فصل شان به میزان کافی اقدام به تهیه و خشک کردن آنها کرد تا در مواقع دیگر از سال نیز به مقدار کافی از آن میوه خشک را داشته باشیم و این یعنی علم تولید و برنامه ریزی برای تولید .

فراموش نکنید که محصولات خشک شده از جمله سبزیجات، از جمله موادی است که مصرف کنندگان بیشماری دارد و هرچه کیفیت محصول شما بیشتر باشد، محصول شما به عنوان یک برند معتبر شناخته خواهد شد و بدانید مهم ترین عاملی که در کیفیت محصولات شما نقش دارد بدون شک استفاده از نجهیزات تولیدی و نحوه خشک کردن محصول خواهد بود. درانتخاب تجهیزات خود دقت کنید تا ارانه دهنده بهترین محصولات باشید

عملکرد دستگاه خشککن:

این دستگاه با گرفتن آب میان بافتی مواد غذایی آنها را بدون پخت خشک میکند.این دستگاه به شیوه کاملا بهداشتی میوه ،سبزیجات و مواد غذایی شما را خشک کرده تا بتوانید از آنها به عنوان تنقلات سالم یا میان وعده در تمام فصول استفاده نمایید .در ضمن عملکرد این وسیله بدین صورت است که هوای گرم با استفاده از  فن مجهز در درون دستگاه به چرخش در می آید و تمام مواد غذایی را بصورت یکنواخت خشک میکند.

در بازار، محصولات میوه خشک را به صورت فله‌ای یا در بسته‌بندی‌های متفاوت ارائه می‌دهند. این محصولات طرفداران زیادی دارند؛ اما نکته اصلی اینجاست که این محصولات از نظر سلامت و کیفیت اعتبارسنجی نشده‌اند و قیمت‌های در نظرگرفته شده برای آنها بسیار بالا و غیر معقول است.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

چگونگی خشک کردن میوهخرید خشک کن میوه و سبزیخرید دستگاه خشک کن خانگیخشککن سبزیدستگاه خشککنسبزی خشک کنمیوه خشکویژگی دستگاه خشک کن خوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *