خرید دستگاه خشک کن مینی کابین


خشک کن مناسب برای کسب و کارهای خانگی

تولید میوه خشک و چیپس میوه یکی از محبوب‌ترین مشاغلی‌ست که در فصل تابستان رونق زیادی دارد و بسیاری از افراد به خصوص باغدارها تصمیم می‌گیرند میوه‌هایی را که کیفیت پایین تری دارند، با میوه خشک کن به چیپس میوه تبدیل کنند.

امروز یعنی در قرن بیست و یک نیز میوه ها خشک می شوند اما دیگر دلیل آن خشک کردن آن ها نگه داری از آن ها برای مدت طولانی نمی باشد و بیشتر برای استفاده های صنعتی استفاده می شود چرا که میوه های خشک شده به مانند دیگر میوه های خشک دارای تمامی ویتامین های موجود در داخل میو های تازه می باشد.

دستگاه خشک کن  مینی کابین خانگی دستگاهی است که میتوانید اولین قدم در سرمایه گزاری های بزرگ در خطوط تولید میوه و سبزی خشک را با آن بردارید.

جهت اطلاعات بیشتر درمورد دستگاه ها،می توانید با مشاوران بخض فروش گروه ماشین سازی طیب لی تماس بگیرید.

ویژگی های دستگاه خشک کن خانگی

پیش از خرید دستگاه میوه خشک کن خانگی، باید به ظرفیت، تعداد سینی و ابعاد دستگاه میوه خشک کن خانگی توجه کرد.
دستگاه میوه خشک کن خانگی، یک دستگاه میوه خشک کن کابینی با ظرفیت ورودی حداقل 35 یا 45 کیلوگرم است و تعداد سینی آن می‌تواند حداقل 20عدد باشد.

برای اینکه توان بهترین دستگاه های خشک کن را شناخت و از آن ها استفاده نمود و بتوان از آن ها به خوبی در آمد زایی نمود باید بتوان بهترین دستگاه های خشک کن را شناخت برای این کار باید بتوان این فاکتور های مهم را شناخت این فاکتور ها عبارت اند از دما و زمان و رطوبت که موجب خواهد شد که کیفیت میوه های خشک شده تعیین شوند و ماشین سازی طیب لی می تواند بهترین مشاور در انتخاب دستگاه خشک کن برای شما باشد.

برای شروع به کار….

برای شروع کار علاوه بر دستگاه خشک کن به دستگاه‌های هسته گیر، اسلایسر و دوخت پلاستیک هم نیاز دارید. برای مشاهده قیمت و کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می‌توانید به صفحه راه اندازی کارگاه میوه خشک کنی مراجعه کنید.

بعضی از افراد برای خشک کردن میوه‌ها از فر پخت استفاده می‌کنند که با توجه به نوع حرارت دهی فر که کاملا یکدست نیست، گاهی میوه‌ها به جای اینکه رطوبت خود را از دست بدهند با حرارت زیاد پخته می‌شوند.

ظرفیت دستگاه های خشک کن میوه و سبزی

ظرفیت‌های مختلف تولید می‌شوند که دستگاه خشک کن کابینی برای تولید با ظرفیت پایین و کارگاه‌های کوچک کاربرد دارد. ظرفیت این خشک کن‌ها از 100کیلوگرم شروع میشود.

ظرفیت‌های دیگر این دستگاه خشک کن  40، 150 و 250 و 450 کیلوگرم است. این دستگاه بهترین انتخاب برای راه اندازی کسب و کار مستقل پرسود خودتان می باشد.

برای شروع و ایجاد کسب و کار میوه خشک باید بدانیم که ابتدا یک کارگاه میوه خشک باید دارای چه ویژگی هایی باشد تا بتوان آن ها را در کنار هم استفاده نمود و باعث موفقیت در زمینه ی تولید میوه خشک شد.

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

اشتغال زاییتولید چیپس میوهخرید سبزی خشک کن ارزانخشک کن خانگیدستگاه میوه خشک کن مینی کابینشغل خانگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *