خرید خشک کن میوه و سبزی با گارانتی


خرید خشک کن میوه و سبزی با گارانتی یکساله گروه ماشین سازی طیب لی

میوه های خشک شده برای استفاده ی کودکان بسیار مفید است و آن ها می توانند این محصولات غذایی را جایگزینی مناسب برای میوه های تازه دانست چرا که میوه های خشک شده برای مصرف نیازی به پوست کندن و یا شستشو ندارند و می توان آن ها را به عنوان یک میان وعده ی بسیار مغذی و پر انرژی دانست.

خواص میوه خشک برای کودکان:

جالب است بدانید ایران پس از ترکیه در رتبه دوم جهان جهت تولید و صادرات میوه خشک می باشد. کشمش رایج ترین نوع میوه خشک شده می باشد و پس از آن سیب، آلو شابلون، انجیر و انبه در رتبه های بعدی قرار می گیرند.

از مزیت های میوه های خشک شده این است که شما می توانید آن ها را مدت زمان طولانی تری نگهداری کنید. برخی کشور ها به دلیل شرایط اقلیمی خود نمی توانند میوه های متنوع و زیادی داشته باشند به همین دلیل علاقه به استفاده از میوه های خشک شده ای دارند که برخی کشورها صادر می کنند.

میوه خشک سرشار از عناصر معدنی فیبر و آنتی اکسیدان بوده و بسیار مقوی است؛ بنابراین، یک وعده میوه خشک می تواند درصد زیادی از از ویتامین ها و مواد معدنی مود نیاز بدن مانند فولات، کلسیم، آهن و پتاسیم را تأمین کند. میوه خشک به طور کلی حاوی مقدار زیادی فیبر است و منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها، به ویژه پلی فنول ها می باشد.

ظرفیت انواع دستگاه میوه خشک:

انواع دستگاه میوه خشک کن کابینی در ظرفیت های  40, 150, 300 و 450 کیلوگرم در ساعت ساخته می‌شوند.
کمترین ظرفیت دستگاه میوه خشک کن تونلی 900 کیلوگرم در هر پارت است.
توجه کنید که منظور از ظرفیت دستگاه میوه خشک کن، ظرفیت ورودی محصول است و عدد آن نشان دهنده میزان محصول قابل خشک شدن در هر پارت استفاده از دستگاه میوه و سبزی  خشک کن است.

و ابعاد دستگاه میوه خشک کن به ظرفیت آن بستگی دارد.

این دستگاه های خشک کن میوه و سبزی با توجه به شرایط بازار ممکن است بسیار متغیر باشد اما شرکت ماشین سازی طیب لی به عنوان تولید کننده انواع دستگاه های خشک کن، خشک کن های میوه و سبزی  را با بهترین قیمت عرضه می کند. دستگاه خشک کن میوه و سبزی صنعتی  از ظرفیت بسیار مناسب و  مختلفی برخوردار می باشد که با قیمت روز می توان آن را از اینجا تهیه نمود با استفاده از آن محصولات باکیفیتی را تولید کرد.

از جمله میوه های که خشک نمودن آن ها توسط دستگاه های خشک کن میوه و سبزی صنعتی گروه ماشین سازی طیب لی  صورت می پذیرد، شامل سیب، موز، نارگیل، پرتقال و کیوی می باشد. تولید محصولات خشک این امکان را فراهم می آورد تا بتوان از این محصول در تمام فصول سال استفاده نمود و از خواص آن ها بهره برد.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

اخبار

اشتغال زاییتجهیزات خشک کردن میوهخرید بهترین دستگاه خشک کنخرید خشک کن میوهخرید دستگاه خشک کن با ضمانتخرید دستگاه خشک کن میوه و سبزی خانگیخرید سبزی خشک کنمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *