تولید دستگاه میوه خشک کن ماشین سازی طیب لی


تولید دستگاه میوه خشک کن ماشین سازی طیب لی

از سال‌ها قبل که طرفداران میوه‌های خشک شده در ایران افزایش یافتند، این دستگاه‌ها نیز به صورت انبوه وارد بازار شدند. مصرف میوه‌های خشک شده آنقدر زیاد شد که برخی از افراد تصمیم گرفتند برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها یک عدد از دستگاه‌های میوه خشک کن را خریداری کنند. این کار باعث شد تا در خشک کردن میوه‌ها به خود کفایی کامل برسند. به طور کلی، دستگاه‌های میوه خشک کن دارای 3 سیستم اصلی تحت عنوان المنت‌های حرارتی، فن، بدنه اصلی و سینی‌ می‌شوند.

در این مطلب شما را با مکانیزم دستگاه میوه خشک کن آشنا کردیم.

این دستگاه‌ها بهترین گزینه برای خشک کردن اتومات میوه‌ها هستند و به لطف آن‌ها دیگر نیازی به پهن کردن میوه زیر آفتاب نیست. این دستگاه‌ها باعث شده‌اند تا در تمام فصول سال بتوان میوه‌ها را خشک کرد و از خوردن آن‌ها در کنار خانواده لذت برد. توجه داشته باشید که قبل از خرید این محصولات باید به توان مصرفی آن‌ها توجه کنید تا بسته به نیاز آن‌ها را تهیه کنید.

دستگاه خشک‌کن ماشین سازی طیب لی:

در این مرحله تکه‌ های میوه داخل دستگاه خشک‌کن چیده شده و رطوبت‌گیری می‌شوند.دستگاه خشک‌کن بسته به نیاز مشتری،حجم تولید و نوع میوه انتخاب می‌شود .ماشین‌آلات خشک کن شرکت ماشین سازی طیب لی در دو مدل کابینی و تونلی به مشتریان عزیز ارائه می‌شود.این خشک کن ها بسته به نیاز مشتری کاملاً سفارشی‌سازی می‌شوند.

بهترین دما برای خشک شدن محصول از 40 درجه تا 60 درجه است.بسته به ضخامت و آب میوه، زمان خشک شدن محصول مشخص می‌شود.

در این نوع خشک کن های میوه معمولا یک یا چند کابین که دارای بدنه ایزوله نسبت به گرما میباشند ، استفاده میشود اساس عملکرد این دستگاه ها عبور هوای گرم از روی اسلایس ها می باشد.
در این سیستم ها،گرما باعث تبخیر رطوبت موجود در اسلایس ها شده و این رطوبت در داخل محفظه کابین ، به بخار تبدیل میشود و توسط فن تخلیه موجود در کابین، از کابین خارج میشود.

خشک کن های خورشیدی:

خشک کردن محصولات غذایی و بویژه میوه و سبزی از دیرباز به عنوان یکی از روش‌های محافظت این محصولات انجام می‌شده است. در روش سنتی خشک کردن با استفاده از انرژی خورشید، محصولات در فضای باز در معرض مستقیم تابش خورشید قرار می‌گیرند. این روش علاوه بر نیاز به محوطه وسیع خشک کردن در مقادیر بالا، مضراتی چون آلودگی محصول بر اساس گرد و غبار و حشرات را در پی دارد. در خشک کن‌های خورشیدی که الهام گرفته از روش سنتی است، محصولات در محفظه‌های بسته و در سینی در معرض تابش غیر مستقیم خورشید قرار می‌گیرند. محصولات خشک شده در این روش علاوه بر حذف معایب خشک کردن به روش سنتی، مزیت کیفیت بالای محصول به نسبت خشک کردن‌های صنعتی با استفاده از برق یا گاز را نیز دارد. خشک کردن به این روش بدلیل قرارگیری محصولات در معرض دمای متناسب، موجب حفظ ویتامین‌ها و ارزش غذایی مواد می‌شود.

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

آموزش ها

خرید خشک کن میوه دوکابینخرید میوه خشک کن و سبزی خشک کنخشک کنخشک کن خانگیدسنسبزی خشک شدهسبزی خشک کنمیوه خشک کن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *