توت فرنگی خشک بسته ای -طیب لی


توت فرنگی خشک بسته ای -طیب لی

اگر می خواهید هر جا که می روید بتوانید از خواص توت فرنگی بهره مند شوید، بهترین راه این است که از توت فرنگی خشک یا چیپس میوه توت فرنگی استفاده کنید.مدت زمان مطالعه

می توانید آنرا به تنهایی و به عنوان تنقلات مصرف کنید و یا در تهیه انواع مافین، غلات صبحانه، سالاد، ماست، کاپ کیک و پن کیک استفاده نمایید.

علاوه براین می توانید توت فرنگی خشک را به جای آبنبات به کودکان خود بدهید تا از یک میان وعده ی سالم بهره مند شوند.

ولی خرید میوه خشک به دلیل قیمت بالای آن آنچنان به صرفه نیست که شما آن را خرید کنید و به عنوان فروشنده بخواهید آن  را در بازار توضیع کنید چرا که تولید کننده هایی که خود دستگاه خشک کن میوه و سبزی دارند درحال توید این میوه و سبزی های خشک هستند و میتوانند به قیمت خیلی پایینتر آن را به بازار هدف عرضه نمایند.

اما خبر خوش اینجاست که دیگر اکنون با وجود ماشین سازی طیب لی سازنده انواع دستگاه های خشک کن میوه و سبزی کابینی و تونلی  شما نیز می‌توانید با خرید یک دستگاه میوه خشک کن  و یا سبزی خشک کن چه خانگی و یا چه در حجم و ابعاد بزرگتر(صعتی و نیمه صنعتی)، چیپس میوه و سبزی خشک خود را تولید کنید و شما هم محصولات خود را به وسیله سایت های اینترنتی و کانال ها و گروه هایی که توسط ماشین سازی طیب لی در اختیارتان قرارداده می شود نهایت بهره را ببرید.

خواص توت فرنگی:

توت فرنگی یکی از منابع فوق العاده فیبر، به خصوص فیبر حل شدنی است. پژوهش ها نشان می دهند که مصرف فیبر حل شدنی سرعت حرکت غذا در دستگاه گوارش را کند می کند و به این ترتیب اشتها را کاهش داده و احساس سیری را افزایش می دهد.

این مسئله کالری های دریافتی را کاهش می دهد و به کنترل وزن کمک می کن

پژوهش ها نشان داده اند که توت فرنگی می تواند به کاهش میزان کلسترول در افراد چاق یا دارای سندروم متابولیک کمک کند.

آنتی اکسیدان های موجود در توت فرنگی نقش مهم و منحصر بفردی در سلامت مغز دارند.

این آنتی اکسیدان ها معمولاً با رادیکال های آزاد مقابله می کنند. همانطور که قبلاً ذکر کردیم رادیکال های آزاد به سلول ها آسیب می رسانند و باعث از دست دادن حافظه و سایر مشکلات مغزی می شوند.

نکاتی برای خرید توت فرنگی خشک

  1. هنگام خرید دقت داشته باشید که از فروشنده های معتبر خرید کنید.
  2. میوه خشک تا جای ممکن نباید حاوی هیچ گونه رنگ افزودنی یا مواد نگهدارنده ای باشد.
  3. در تهیه توت فرنگی خشک تا جای ممکن از توت فرنگی ارگانیک استفاده شده باشد.

تولید میوه خشک یک کسب  کار پر سود و میان بازده است که شما به راحتی طی یک دوره ی شش ماهه به سرمایه اولیه خود دست یابید که برای شروع این کار نیز  به سرمایه چندانی نیاز ندارید و میتوانید با حداقل سرمایه حدودا از 20 میلیون تومان یک کسب و کار موفق و پر سود راه اندازی کنید که ریز اقلام مورد نیاز برای راه اندازی آن در مطالب قبل برای شما قرار داده شده است.

با وجود آموزش های مهندسین گروه ماشین سازی طیب لی شما به راحتی می توانید کارگاه میوه خشک کنی راه اندازی کرده و از 0تا100 این کار را از مشاورن ماشین سازی طیب لی کمک گرفته وبه یک سود بسیار عالی دست یابید.

 

 

مزییت دستگاه های خشک کن ماشین سازی طیب لی:
جنس بدنه از ورقه های گالوانیزه و رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای عایق حرارتی XPSبا دانسیته بالا
آموزش وپشتیبانی رایگان در زمینه کار با دستگاه،تهیه میوه تازه وفرآوری و فروش میوه خشک از صفرتاصد
دارای یک سال ضمانت بی قید و شرط
ده سال پشتیبانی وخدمات پس از فروش
همت⚒پشتکار ?درآمد ?
اخذ اطلاعات بیشتر ومشاوره رایگان با:
۰۹۱۲۲۳۳۴۵۱۳مهندس طیب لی

 

آموزش ها

آموزش نحوه خشک کردنخرید دستگاه خشککنخرید میوه خشک کنخشککنمیوهمیوه خشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *